zapalmiczka

Data: 2010-11-08 08:31:49
Autor: Jendrek
zapalmiczka
Czy to prawda ze nowe  samochody juz sa produkowane bez zapalniczek???

Data: 2010-11-08 07:32:58
Autor: to
zapalmiczka
begin Jendrek
Czy to prawda ze nowe  samochody juz sa produkowane bez zapalniczek???

Nie, to nowe zapalniczki są już produkowane bez samochodów.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-08 08:32:58
Autor: Grejon
zapalmiczka
W dniu 2010-11-08 08:31, Jendrek pisze:
Czy to prawda ze nowe  samochody juz sa produkowane bez zapalniczek???

Define "zapalniczka". Pytasz o grzałkę czy gniazdko 12V?

Data: 2010-11-08 08:52:53
Autor: BartekK
zapalmiczka
W dniu 2010-11-08 08:31, Jendrek pisze:
Czy to prawda ze nowe  samochody juz sa produkowane bez zapalniczek???
Nie. Bliżej prawdy jest to, że zapalniczka ("zestaw dla palących", zapalniczka + wkład popielniczki) jest teraz przeważnie jako dodatkowa opcja, trzeba te kilkadziesiąt/set zł dopłacić, więc wiele osób kupuje bez tego (zwłaszcza jak auto na firmę/leasing, i nikomu nie zależy by pracownik palił w aucie).
Samo gniazdo zapalniczki występuje chyba zawsze, najwyżej posiada "zatyczkę" zamiast zapalniczki.

Data: 2010-11-09 22:54:10
Autor: Filip KK
zapalmiczka
W dniu 2010-11-08 08:52, BartekK pisze:

Samo gniazdo zapalniczki występuje chyba zawsze, najwyżej posiada
"zatyczkę" zamiast zapalniczki.

Kabla do anteny w nowym polo też nie ma w podsufitce.. Tną koszta jak tylko się da! Puszczenie przewodów do zapalniczki to też jest koszt.

Data: 2010-11-09 23:03:21
Autor: J_K_K
zapalmiczka
Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:ibcg2g$trd$1news.task.gda.pl...
Kabla do anteny w nowym polo też nie ma w podsufitce.. Tną koszta jak tylko się da!

No to wolę nie wiedzieć ile kosztuje domontowanie tego w ASO ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-08 10:48:35
Autor: bratPit[pr]
zapalmiczka
Czy to prawda ze nowe  samochody juz sa produkowane bez zapalniczek???

zależy od marki/modelu i pakietu wyposażenia,

brat

Data: 2010-11-08 10:03:53
Autor: Wmak
zapalmiczka
bratPit[pr] <krakus28no_spam@op.pl> napisał(a):
> Czy to prawda ze nowe  samochody juz sa produkowane bez zapalniczek???

zależy od marki/modelu i pakietu wyposażenia,

brat
I chyba zależy od kraju przeznaczenia i przepisów "antypalaczowych" tam obowiązujących.
Mój CEED kupiony w Szwecji nie ma popielniczki ale dwa gniazda - na konsoli i w bagażniku przypominają zapalniczkowe - wtyki do zasilania akcesoriów pasują ale zapalniczki nie da się wetknąć - brakuje bimetalicznych "łapek" chwytających za element grzejny wkładu.
Jest tylko centralny styk.
Próba wetknięcia zapalniczki chyba skończy się przepaleniem bezpiecznika.

Przyjaciele tam mieszkający odebrali Volvo też bez zapalniczki i popielniczki, musieli zapłacić jakieś chore pieniądze za doposażenie.

Data: 2010-11-08 11:38:50
Autor: bratPit[pr]
zapalmiczka
> [...]

zależy od marki/modelu i pakietu wyposażenia,

I chyba zależy od kraju przeznaczenia i przepisów "antypalaczowych" tam

a być może, miałem na myśli PL,

brat

Data: 2010-11-08 19:21:56
Autor: Marcin Kiciński
zapalmiczka
W dniu 2010-11-08 11:03,  Wmak pisze:

Przyjaciele tam mieszkający odebrali Volvo też bez zapalniczki i popielniczki,
musieli zapłacić jakieś chore pieniądze za doposażenie.

Za zapalniczkę i popielniczkę do Punto była dopłata 250zł - ja i tak nie palę więc mam bez :P

Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Data: 2010-11-08 19:12:00
Autor: Wmak
zapalmiczka
Marcin Kiciński <kiciek.wytnij@to.poczta.onet.pl> napisał(a):
Za zapalniczkę i popielniczkę do Punto była dopłata 250zł - ja i tak nie palę więc mam bez :P

A masz tam gniazdo do wtykania ładowarek i innych akcesoriów ?

Data: 2010-11-09 20:55:45
Autor: Marcin Kiciński
zapalmiczka
W dniu 2010-11-08 20:12,  Wmak pisze:

A masz tam gniazdo do wtykania ładowarek i innych akcesoriów ?

Oczywiście samo gniazdo zapalniczki jest gratis :)

--
Marcin Kiciński
Grande Punto 360° 1.4 77KM

Data: 2010-11-08 19:40:21
Autor: J_K_K
zapalmiczka
Użytkownik "Marcin Kiciński" <kiciek.wytnij@to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ib9f4q$oik$1news.onet.pl...
Za zapalniczkę i popielniczkę do Punto była dopłata 250zł - ja i tak nie palę więc mam bez :P

W ramach ciekawostki - Corsa B '97.
2x airbag, radio firmowe, schowek na kluczyk ;-),
popieliniczka tak, ale gniazdka / zapalniczki było brak.

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-08 22:43:11
Autor: jerzu
zapalmiczka
On Mon, 08 Nov 2010 19:21:56 +0100, Marcin Kiciński
<kiciek.wytnij@to.poczta.onet.pl> wrote:

Za zapalniczkę i popielniczkę do Punto była dopłata 250zł - ja i tak nie palę więc mam bez :P

Podobna dopłata za samą zapalniczkę był swego czasu do Fiata CC.
Przewody były doprowadzone, a zapalniczka w sklepie z akcesoriami do
Fiatów kosztowała 20 zł.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-11-08 21:57:53
Autor: zbyszek
zapalmiczka

Użytkownik "Jendrek" <Jendrek303@gmail.com> napisał w wiadomości news:ib89an$fb3$1mx1.internetia.pl...
Czy to prawda ze nowe  samochody juz sa produkowane bez zapalniczek???
Mercedes A 180 popielniczek brak , ale są trzy gniazda zapalniczek \ do ładowarki itp \

Data: 2010-11-08 23:04:49
Autor: Wmak
zapalmiczka
zbyszek <zbyszek9@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
>Mercedes A 180 popielniczek brak , ale są trzy gniazda zapalniczek \ do >ładowarki itp \
A zapalniczka tam wetknięta zadziała czy tylko zrobi zwarcie i spali bezpieczniki?

Data: 2010-11-09 09:36:31
Autor: zbyszek
zapalmiczka

> [...]
>ładowarki itp \

A zapalniczka tam wetknięta zadziała czy tylko zrobi zwarcie i spali

Zadzwoniłem do serwisu i zdecydowanie odradzali wkładanie zapalniczki .
Powiedziano mi , że wybrałem wersje dla niepalących i gniazda służą
wyłącznie do zasilania urządzeń dodatkowych .

zapalmiczka