zapalmiczka

Data: 2010-11-08 21:57:53
Autor: zbyszek
zapalmiczka

Użytkownik "Jendrek" <Jendrek303@gmail.com> napisał w wiadomości news:ib89an$fb3$1mx1.internetia.pl...
Czy to prawda ze nowe  samochody juz sa produkowane bez zapalniczek???
Mercedes A 180 popielniczek brak , ale są trzy gniazda zapalniczek \ do ładowarki itp \

Data: 2010-11-08 23:04:49
Autor: Wmak
zapalmiczka
zbyszek <zbyszek9@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
>Mercedes A 180 popielniczek brak , ale są trzy gniazda zapalniczek \ do >ładowarki itp \
A zapalniczka tam wetknięta zadziała czy tylko zrobi zwarcie i spali bezpieczniki?

Data: 2010-11-09 09:36:31
Autor: zbyszek
zapalmiczka

> [...]
>ładowarki itp \

A zapalniczka tam wetknięta zadziała czy tylko zrobi zwarcie i spali

Zadzwoniłem do serwisu i zdecydowanie odradzali wkładanie zapalniczki .
Powiedziano mi , że wybrałem wersje dla niepalących i gniazda służą
wyłącznie do zasilania urządzeń dodatkowych .

zapalmiczka