zapas michelin

Data: 2010-02-27 09:45:22
Autor: Scyzoryk
zapas michelin

mam na zapasie oponę michelina końcówka 2006 roku,
chcę dokupić podobny zapas i wrzucić obie na oś,
znalazłem nieużywany zapas z 2004 na aukcjach,
no i teraz pytanko, jak stare opony można używać?

myślę że do 10 lat można używać, tyle że po 5-6 guma juz nie ma swoich wszystkich właściwości. Generalnie nie ma też co porównywać opony która 6 lat jest używana do tej która 6 lat leży w suchym i niedostępnym dla słońca miescu.

Generalnie jeśli do jakiegoś toczydełka to możesz kupować. Jeśli do samochodu który użytkujesz na codzień w różnych warunkach (równiez trasy) to chyba nie ma co. Po roku może się okazać że gumy są takie sobie i całą oszczędność utopisz w kolejnym komplece opon.

--
Pozdr
Scyzoryk

zapas michelin