zapchał się odpływ w wannie

Data: 2009-11-22 10:44:43
Autor: zlotowinfo
zapchał się odpływ w wannie
hydrauliki mieli to w dupie, żaden nie chciał się tym zająć

ostatecznie wyciąłem odcinek ok. 50cm żeliwnej rury
przepchałem od drugiej strony, poszło bezproblemowo, aż dziwne że tak lekko, dołączyłem odcinek pcv

koszty ok. 100zł,
spilara: 60zł, tarcza: 3.50zł, pcv: ok. 30zł

i h... wam w d... hydraulicy najbardziej leniwi ludzie

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-11-22 19:58:02
Autor: brychol
zapchałsięodpływ w wannie

ostatecznie wyciąłem odcinek ok. 50cm żeliwnej rury
przepchałem od drugiej strony, poszło bezproblemowo, aż dziwne że tak lekko,
dołączyłem odcinek pcv

  BRAWO !
  pzdr
 Rycho.