Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   zapieczone pierścieniu olejowe - jak je rozrusza ć

zapieczone pierścieniu olejowe - jak je rozrusza ć

Data: 2016-11-15 17:10:41
Autor: Scobowski
zapieczone pierścieniu olejowe - jak je rozrusza ć
W dniu 15.11.2016 o 16:54, Nix pisze:

pzdr Nix

Długo się już tak bawisz?
Nie byłoby szybciej wyjąć, poczyścić, uzbroić, poskładać?

Data: 2016-11-15 17:17:16
Autor: Nix
zapieczone pierścieniu olejowe - jak je rozrusza ć
W dniu 2016-11-15 o 17:10, Scobowski pisze:
W dniu 15.11.2016 o 16:54, Nix pisze:

pzdr Nix

Długo się już tak bawisz?
Nie byłoby szybciej wyjąć, poczyścić, uzbroić, poskładać?

Na razie 4 dni...

No ale wyjąć to nie tak łatwo i tanio
-trzeba ściągnąć głowicę, wymienić wszystkie uszczelki( w tym pod głowicą) wymienić wtedy wszystkie pierścienie, głowicę planować-szlifować, zawory docierać, rozrząd od nowa ustawiać itp itd. Wyjdzie lekko licząc... 1500-2000zł...

pzdr Nix

Data: 2016-11-15 17:52:52
Autor: Jacek
zapieczone pierścieniu olejowe - jak je rozrusza ć
W dniu 15.11.2016 o 17:17, Nix pisze:

No ale wyjąć to nie tak łatwo i tanio
-trzeba ściągnąć głowicę, wymienić wszystkie uszczelki( w tym pod
głowicą) wymienić wtedy wszystkie pierścienie, głowicę
A dołem wyjąc się nie da? Demontaż miski olejowej, panewek, tłoków, potem czyszczenie i montaż?
Jacek

Data: 2016-11-15 18:25:14
Autor: Poldek
zapieczone pierścieniu olejowe - jak je rozrusza ć
W dniu 2016-11-15 o 17:17, Nix pisze:
W dniu 2016-11-15 o 17:10, Scobowski pisze:
W dniu 15.11.2016 o 16:54, Nix pisze:

pzdr Nix

Długo się już tak bawisz?
Nie byłoby szybciej wyjąć, poczyścić, uzbroić, poskładać?

Na razie 4 dni...

No ale wyjąć to nie tak łatwo i tanio
-trzeba ściągnąć głowicę, wymienić wszystkie uszczelki( w tym pod
głowicą) wymienić wtedy wszystkie pierścienie, głowicę
planować-szlifować, zawory docierać, rozrząd od nowa ustawiać itp itd.
Wyjdzie lekko licząc... 1500-2000zł...

U mnie były zapieczone pierścienie i ubywało 3 litry oleju na 1 tys. km.
Odblokowanie pierścieni kosztowało mnie 3500 zł:
- rozbiórka silnika,
- czyszczenie tłoków z nagaru,
- nowe pierścienie,
- planowanie głowicy,
- regulacja zaworów (szklanki),
- uszczelki,
- kontrola łańcucha rozrządu - ok,
- montaż silnika,
- nowy olej, filtr, co tam jeszcze (płyn chłodniczy?).

Po tej imprezie przejechałem na razie ok. 80 tys. km i oleju nie bierze. Ale coś tam innego terkocze, katalizator świeci po oczach kontrolką awarii silnika itp.
Sądzę, że takie płukanie naftą, jeśli cokolwiek pomoże, to na krótki czas. Aby nagar od razu nie narósł grubą warstwą wszystko musi być czyściutkie jak lustro. A płucząc naftą nie uzyska się takiego efektu.

zapieczone pierścieniu olejowe - jak je rozrusza ć

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona