zapieczone pier¶cieniu olejowe - jak je rozrusza ć

Data: 2016-11-15 18:34:39
Autor: sirapacz
zapieczone pier¶cieniu olejowe - jak je rozrusza ć
<cut Nix>
nie wiem jaki jest u ciebie dostęp ale ja u siebie bez kanału wyjmowałem tłoki i zmieniałem pier¶cienie w silniku fiata 1.2.

Głowicy nie musisz planować bo i po co(nie przegrzałe¶) - jak ci się uszczelka srogo przykleila to nożyk do tapet i jazda.

napewno uszczelka pod glowica i sruby  będzie potrzebne.

Zwalasz głowicę i michę, rozpinasz korbowody i wypychasz tłoki w górę (łatwiej w dwie osoby to nie spadnie z bloku:) jak kto¶ zgarnie wysuwaj±cy się tłok). Oznacz je (który cylinder i tłok). Oznacz też czę¶ci korbowodu (nie wiem jak to się nazywa - chodzi mi o element który odkręcasz od wału aby uwolnić korbowód).

Zmieniasz pier¶cienie na nowe nominalne (przydaje się narzędzie do ¶ciskania pier¶cieni aby włożyć tłok w cylinder - na aledro za pindziesiunt).

skręcasz wszystko nowymi ¶rubami do głowicy i now± UPG i cze¶ć.

Cało¶c do zrobienia w jeden dzień (robi±c to pierwszy raz).

zapieczone pier¶cieniu olejowe - jak je rozrusza ć