Data: 2009-10-13 22:18:42 | |
Autor: N1 | |
[tech] zapieczone sruby mocujace korby | |
zcxz pisze:
Witam,można rozwiercić łby śrub, tak, aby łby odpadły. stracisz najwyżej suport, choć niekoniecznie :-) |
|
Data: 2009-10-14 01:24:14 | |
Autor: zcxz | |
[tech] zapieczone sruby mocujace korby | |
N1 wrote:
można rozwiercić łby śrub, tak, aby łby odpadły. stracisz najwyżej suport, choć niekoniecznie :-)i to jest sluszna koncepcja :) thx :) -- zcxz |
|
Data: 2009-10-14 20:44:02 | |
Autor: ToMasz | |
[tech] zapieczone sruby mocujace korby | |
zcxz pisze:
N1 wrote:niemożna rozwiercić srub którymi są przykrecone korby. Jeśli Wam sie to uda to ktoś Was na śrubach oszukał! PRzesadzam, ale zwykła blacha, sruba nakretka jest klasyfikowana jako 5.8 i to mozna powiercić. w rowerach z supermarketu TA śruba jest 8.8 i mozna sie "sesrać" wercąc, ale jeszcze da rade. natomiast w rowerach typu arkus, kross, author i wyzej sruba ma nabite 12.8 i zwykłym wiertłem to mozna w 10 minut zrobić dołek a nie otwór. Tak czy siak, trzeba je odkręcić i tyle. każda inna kombinacja pociaga za sobą koszty nowych cześci. jeśli częsci mają być nowe, to do "odkręcenia" należałoby użyć kątówki. ToMasz PS w ekstremalnym przypadku, dopasuj większą starą nakrętke na tą śrube i przyspawaj ją. 5 minut roboty/strone. |
|
Data: 2009-10-15 07:10:53 | |
Autor: PeJot | |
[tech] zapieczone sruby mocujace korby | |
ToMasz pisze:
PRzesadzam, ale zwykła blacha, sruba nakretka jest klasyfikowana jako Jeśli już to 12.9 i to daje się obrabiać, chociaż łatwo nie jest. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2009-10-15 23:45:27 | |
Autor: Adrian S. | |
[tech] zapieczone sruby mocujace korby | |
PeJot wrote:
ToMasz pisze: Długo jeszcze będziecie teoretyzować? ¦ruba pu¶ciła, łepek odcięty, jakbym miał porz±dne wiertła to zajęłoby to 15min a nie 45. Podgrzanie ¶ruby również zostało zastosowane ale to od tarcia wiertła (ciepło przyłożone w idealnym miejscu). Faktycznie nei było łatwo, nawet napunktowanie ¶ruby sprawiało kłopoty. -- Adrian S. the Lajt Rider |
|