[tech] zapieczone sruby mocujace korby

Data: 2009-10-13 22:54:34
Autor: Adrian S.
[tech] zapieczone sruby mocujace korby
zcxz wrote:

Witam,
Mam problem z odkreceniem srub mocujacych korby (kwadrat).
Siedza tak skrecone z 8 lat.
Jak do tej pory zalalem to WD40 i po pewnym czasie probowalem odkrecic.
Efekt taki, ze juz prawie rozwalilem glowki srub.
Pls o wszelkie sugestie. Rama jest do wywalenia (powieszenia na scianie
:) ), korby chcialbym wsadzic do nowej ramy.

 Jeśli to jest ten Giant to przynieś mi go to korby też zdejmę (może nawet
rozwiercając śruby). Gwiny w ośce suportu nie ma wpływu na możliwość
ściągnięcia korb ściągaczem.  --
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-10-14 01:23:07
Autor: zcxz
[tech] zapieczone sruby mocujace korby
Adrian S. wrote:
 Jeśli to jest ten Giant
tak to ten spawany i na nowo pekniety, przez co skrzypiacy niemilosiernie :)
to przynieś  mi go to korby też zdejmę (może nawet
rozwiercając śruby).
poza korbami i suportem nie ma juz co z niego zdjac :)
a przyniosem i bendem wdzieczny bo zadnego stojaka do wiertarki nie posiadam :)
Gwiny w ośce suportu nie ma wpływu na możliwość
ściągnięcia korb ściągaczem.
pod warunkiem, ze nie siedzi w nim sruba, ktora blokuje mozliwosc wkrecenia sciagacza :)

--
zcxz

[tech] zapieczone sruby mocujace korby