[w-wa] zapieczony suport, zniszczone z±bki

Data: 2012-09-13 12:18:19
Autor: Andrzej W.
[w-wa] zapieczony suport, zniszczone z±bki
W dniu 2012-09-13 11:09, zarazek pisze:
Jest sobie stary prawie 20-letni rower, a w nim suport (nie bardzo wiem jaki), ale w wieku około 5 lat. Suport już rżęzi, więc kupiłem klucz i próbowałem go odkręcić, ale jest zapieczony na amen i pourywałem z±bki. Czy jest jaki¶ sposób na usunięcie takiego suportu bez zniszczenia główki ramy? Ewent. może kto¶ zna namiary na serwis rowerowy lub ¶lusarza z Wawy/okolic, gdzie z takim czym¶ powalcz±?

Fota pogl±dowa:
http://tiny.pl/hnh49

Wydaje mi się, że mufa jest uderzona od spodu i nie jest już okr±gła.
W takim wypadku nawet jak wyrwiesz stary suport to nie wkręcisz nowego bez gwintowania mufy. Ewentualnie plastikowe miski.

--
Pozdrawiam,
AWa.

[w-wa] zapieczony suport, zniszczone z±bki