zapierd...ć do lasu po chróst

Data: 2010-07-23 16:18:15
Autor: apr...
zapierd...ć do lasu po chróst
http://tiny.pl/h7wkt
palikot ma możliwość zapytać się peło i pawlaka co z tym gazem, zakład, że się nie zapyta ?

Data: 2010-07-23 18:26:21
Autor: Bogdan Idzikowski
zapierd...ć do lasu po chróst

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2cfc7$bor$1inews.gazeta.pl...
http://tiny.pl/h7wkt
palikot ma możliwość zapytać się peło i pawlaka co z tym gazem, zakład, że się
nie zapyta ?

A o co ma pytać?

Data: 2010-07-23 16:52:23
Autor: apr...
zapierd...ć do lasu po chróst
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

> [...]
> http://tiny.pl/h7wkt
> palikot ma możliwość zapytać się peło i pawlaka co z tym gazem, zakład,

A o co ma pytać?
jakby cię tu nakierować, hmmm,
o godzinę ?
chyba nie, bo raczej mają ją w telefonach,
o żony ?
też nie bardzo, bo wielu z nich to rozwodnicy,
boguś mogłoby się wydawać, że mnie zaskoczyłeś, ale nie,
bogdan qwa czytaj uważnie, ma się zapytać co z tym gazem, qmasz ?

Data: 2010-07-23 19:03:21
Autor: Bogdan Idzikowski
zapierd...ć do lasu po chróst

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2chc7$i20$1inews.gazeta.pl...
bogdan qwa czytaj uważnie, ma się zapytać co z tym gazem, qmasz ?

A co z gazem? Brakuje?

Data: 2010-07-23 17:26:08
Autor: apr...
zapierd...ć do lasu po chróst
> [...]

> bogdan qwa czytaj uważnie, ma się zapytać co z tym gazem, qmasz ?

bogdan sprawiasz wrażenie w miarę inteligentnego, pamiętasz dowcip o gruzinie  co miał na imię awas ?
jeżeli nie to ci streszczę, głupie pytania można zadawać bez końca, jak w tym dowcipie.
a wracając do gazu, to niskokaloryczny jest, bo zaazotowany.
aha, i napierd...j posty.

Data: 2010-07-23 20:56:00
Autor: Bogdan Idzikowski
zapierd...ć do lasu po chróst

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2cjbg$onb$1inews.gazeta.pl...
Niczego mi nie wyjaśniłeś.
Może zacznij od początku, czyli od jaja.

Data: 2010-07-23 21:55:08
Autor: Wiesiaczek
zapierd...ć do lasu po chróst

[...]

Zapierdalaj lepiej do biblioteki po słownik ortograficzny!

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-07-23 20:12:52
Autor: apr...
zapierd...ć do lasu po chróst
Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):

> [...]
> się
> nie zapyta ?

Zapierdalaj lepiej do biblioteki po słownik ortograficzny!

ale dosłowny jesteś koleżko, qmasz, że w tym wątku o gazie "dyskutujemy",
a dzięki takim jak ty i koleżka wyżej wszystko na tej grupie zostaje "spłaszczone", ale te służby po to właśnie są, czuwajcie sierżancie.

Data: 2010-07-24 05:18:16
Autor: apr...
zapierd...ć do lasu po chróst
 apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
http://tiny.pl/h7wkt
palikot ma możliwość zapytać się peło i pawlaka co z tym gazem, zakład, że
się
nie zapyta ?

nie mogę się POwstrzymać, wkleję całość:
...Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo po raz drugi w tym roku zamierza podnieść ceny gazu - o ponad 10 proc. Firma, która jest naturalnym monopolistą na rynku, chce, by surowiec zdrożał od października - ustaliła "Rzeczpospolita".
Zarząd PGNiG przygotował już w tej sprawie wniosek do Urzędu Regulacji Energetyki.
Obecny cennik, który prezes URE zatwierdził pod długich negocjacjach, obowiązuje od maja i ma być ważny do końca listopada. PGNiG chce jednak podnieść ceny wcześniej. Powodem są rosnące koszty gazu z importu. Ponadto, poprzednia podwyżka była poniżej oczekiwań spółki - PGNiG chciał wzrostu ceny o prawie 10 proc., URE zgodził się na 4,8 proc.
Cytowani przez "Rzeczpospolitą" analitycy uważają, że zarząd PGNiG ma argumenty na poparcie swojego wniosku, bo gaz rosyjski faktycznie drożeje.
http://tiny.pl/h7wvz

Data: 2010-07-24 01:16:14
Autor: zbig
zapierd...ć do lasu po chróst
On 24 Lip, 07:18, " apr..." <aprecjator.SKA...@gazeta.pl> wrote:
 apr... <aprecja...@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

o prawie 10 proc., URE zgodził się na 4,8 proc.
Cytowani przez "Rzeczpospolitą" analitycy uważają, że zarząd PGNiG ma

No więc o co ci sie qurwa rozchodzi. Gaz drożej to się podnosi cenę..
Coś tu nie gra?

Data: 2010-07-24 09:12:02
Autor: apr...
zapierd...ć do lasu po chróst
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> Obecny cennik, kt=F3ry prezes URE zatwierdzi=B3 pod d=B3ugich negocjacjac=
h,
> obowi=B1zuje od maja i ma by=E6 wa=BFny do ko=F1ca listopada. PGNiG chce =
jednak
> podnie=B6=E6 ceny wcze=B6niej. Powodem s=B1 rosn=B1ce koszty gazu z impor=
tu. Ponadto,
> poprzednia podwy=BFka by=B3a poni=BFej oczekiwa=F1 sp=F3=B3ki - PGNiG chc=
ia=B3 wzrostu ceny
> o prawie 10 proc., URE zgodzi=B3 si=EA na 4,8 proc.
> Cytowani przez "Rzeczpospolit=B1" analitycy uwa=BFaj=B1, =BFe zarz=B1d PG=
NiG ma
> argumenty na poparcie swojego wniosku, bo gaz rosyjski faktycznie dro=BFe=
je.http://tiny.pl/h7wvz

> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

No wi=EAc o co ci sie qurwa rozchodzi. Gaz dro=BFej to si=EA podnosi cen=EA=
..
Co=B6 tu nie gra?
ty luk z wp czy ten co 30000zł na miesiąc zarabia ?
wiesz gościu, że opłaty dodatkowe przewyższają cenę gazu na rachunku ?
ok. niech podniosą cenę gazu a jednocześnie obniżą w/w "koszta".
a "qurwa" pisze się tak "qrwa".

Data: 2010-07-24 03:32:21
Autor: zbig
zapierd...ć do lasu po chróst
On 24 Lip, 11:12, " apr..." <aprecjator.SKA...@gazeta.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

A niby dlaczego maja obniżyć. Póki nie bedzie zdrowej normalnej
konkurencji mogą robic co chcą.
A qurwa pisze zgodnie z regułami nakazującymi po literze q zawsze
wstawiać u

zapierd...ć do lasu po chróst