zapinanie kasku

Data: 2011-07-06 10:46:24
Autor: sowa
zapinanie kasku
W dniu 2011-06-28 12:15, moonraker pisze:

karmic flejma? ;]

http://mistrzowie.org/300429/Zaprotestowal

--
pozdrawiam serdecznie
sowa

Data: 2011-07-06 12:11:54
Autor: Marcin N
zapinanie kasku
Użytkownik "sowa"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:iv17ct$k5u$1@news.onet.pl...

W dniu 2011-06-28 12:15, moonraker pisze:

karmic flejma? ;]

http://mistrzowie.org/300429/Zaprotestowal

=========

Zginął w obronie swoich przekonań.

Data: 2011-07-06 12:20:37
Autor: The_EaGle
zapinanie kasku
W dniu 2011-07-06 10:46, sowa pisze:
W dniu 2011-06-28 12:15, moonraker pisze:

karmic flejma? ;]

http://mistrzowie.org/300429/Zaprotestowal

Nie mogę sobie wyobrazić jak w H-D można przelecieć przez kierownicę naciskając hamulec. Może mi to ktoś wyjaśnić?

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-07-06 12:48:38
Autor: Jasio
zapinanie kasku
The_EaGle <ehge@jss.com> napisa³a rzekomo news:iv1ctl$u8f$2news.onet.pl
W dniu 2011-07-06 10:46, sowa pisze:
W dniu 2011-06-28 12:15, moonraker pisze:
karmic flejma? ;]
http://mistrzowie.org/300429/Zaprotestowal
Nie mogê sobie wyobraziæ jak w H-D mo¿na przelecieæ przez kierownicê naciskaj±c hamulec. Mo¿e mi to kto¶ wyja¶niæ?
Pozdrawiam
Rafa³

No, naciskasz na hamulec, a potem przelatujesz.
Co tu tlumaczyc?
Aha, hamulec powinien byc przedni. Ale w przypadku jednoczesnego najechania na kraweznik - moze byc i tylny.

A serio "motorcycle fishtailed" mowi oryginalny news, ktory wstawil tu masti dwa dni temu.
Czyli podglad w praktyce:
http://satanizm.eu/blOnd-dziewczyny-rOzbierajA-sie.jpg

A jak po polsku to sie nazywa, to moze bardziej doswiadczeni koledzy powiedza.

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-07-06 15:43:27
Autor: Marcin N
zapinanie kasku
U¿ytkownik "Jasio"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:iv1ei7$nkc$1@inews.gazeta.pl...

A serio "motorcycle fishtailed" mowi oryginalny news, ktory wstawil tu masti
dwa dni temu.
Czyli podglad w praktyce:
http://satanizm.eu/blOnd-dziewczyny-rOzbierajA-sie.jpg

============

O widzisz. Film jest stary i zapewne powszechnie znany. Mnie zawsze zastanawia, czy go¶æ wpad³ w panikê, bo nie umia³ przeciwskrêciæ, czy mo¿e najpierw u¶lizgn±³ tylne ko³o na jakim¶ oleju, potem wpad³ w panikê, itd. A mo¿e zacz±³ hamowaæ ty³em (tylko w jakim celu) tak mocno, ¿e zablokowa³ ko³o, wpad³ w panikê, itd.?

Co tak naprawdê wydarzy³o siê na tym filmie?

Data: 2011-07-06 19:21:11
Autor: AZ
zapinanie kasku
On 2011-07-06, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

O widzisz. Film jest stary i zapewne powszechnie znany. Mnie zawsze zastanawia, czy gość wpadł w panikę, bo nie umiał przeciwskręcić, czy może najpierw uślizgnął tylne koło na jakimś oleju, potem wpadł w panikę, itd. A może zaczął hamować tyłem (tylko w jakim celu) tak mocno, że zablokował koło, wpadł w panikę, itd.?

O jakim przeciwskrecaniu Ty piszesz? Nie za duzo sie
naczytales/naogladales? Przeciez wszystko widac na filmie, gosc jedzie,
sklada sie, tyl sie uslizguje, gosc traci metry na opanowanie moto i
braklo troche zeby uniknac przeszkody.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-07 09:04:27
Autor: Anjay
zapinanie kasku
W dniu 2011-07-06 21:21, AZ pisze:
On 2011-07-06, Marcin N<marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>  wrote:

[...]

a przypadkiem dodatkowo nie redukował biegu ?
trochę mi wygląda na uślizg tylnego koła przy redukcji biegu
w końcówce 24 sekundy filmu - przyjrzyjcie się lewej nodze

pozdrawiam
Andrzej

Data: 2011-07-07 09:40:54
Autor: Monster
zapinanie kasku
W dniu 2011-07-07 09:04, Anjay pisze:

a przypadkiem dodatkowo nie redukował biegu ?
trochę mi wygląda na uślizg tylnego koła przy redukcji biegu
w końcówce 24 sekundy filmu - przyjrzyjcie się lewej nodze
w skrócie -zredukował,uśliznął,spanikował,zerkał na most coby nie przywalić i tradycyjnie pojechał tam gdzie patrzył.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-07-08 01:07:43
Autor: PawelK vel Pablo
zapinanie kasku
Dnia 188 roku bieżącego, Anjay zeznał(a) jak następuje:

> [...]
trochę mi wygląda na uślizg tylnego koła przy redukcji biegu
w końcówce 24 sekundy filmu - przyjrzyjcie się lewej nodze

Też mi się tak wydawało ale nie chciałem się wychylać.
Od razu mi się nasunęło, że zredukował bez międzygazu.
Ale ja tam nawet sezonu nie przejeździłem to się nie znam i słucham
mÄ…drzejszych.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl