zapis po śmierci w banku

Data: 2017-02-16 19:13:11
Autor: witek
zapis po śmierci w banku
On 2/14/2017 3:06 PM, Krycha wrote:
Pobrałam z banku druczek 'dyspozycja wkładem na wypadek śmierci'
gdzie beneficjentem może być tylko osoba pokrewna.

tak

Uprzedzono mnie, że nie może być zapisu dla osoby niespokrewnionej.

tal
art 56 brawa bankowego.

Czy w takim razie sporządzenie testamentu, zamiast zapisu w banku na
wypadek śmierci, umożliwi mi przekazanie moich oszczędności, po śmieci
osobie niespokrewnionej?

tak.

przy czym radze doczytac na temat zapisu testamentowego a mniej na temat dziedziczenia na podstawie testamentu potem isc do notariusza wyjasnic dokladnie co chcesz zrobic a on zadba o reszte.

Pozdrawiam Krycha.

Data: 2017-02-19 19:16:00
Autor: Krycha
zapis po śmierci w banku
[...]