zapis potwierdzony przez polską prokuraturę jest dowodem zbrodni

Data: 2010-08-04 13:04:26
Autor: skawet
zapis potwierdzony przez polską prokuraturę jest dowodem zbrodni

Czy mi sie tylko wydaje, czy to jest grupa tematyczna GPW?

Dodam, że z pewnością wbrew intencji autora nie czytałem wątku do końca (właściwie tylko fragment)
a jeżeli kiedyś zapragnę zatopić się w dyskusji nad tą nieszczęsną katastrofą to założę grupę:
pl.smolensk2010
albo
pl.solidarni2010 - to tak jakby mi sie chciało podyskutować również na tematy bierzące

Jeżeli więc jednak jest to grupa tematyczna, to do autora tego wątku ma dwa słowa, a dokładnie cytat ulubionego klasyka autora:

"SPIEPRZAJ DZIADU !"

Data: 2010-08-04 13:07:34
Autor: marfi
zapis potwierdzony przez polską prokuraturę jest dowodem zbrodni
Użytkownik "skawet" <skawetusunto@onet.eu> napisał w wiadomości news:i3bhg2$kup$1news.onet.pl...

"SPIEPRZAJ DZIADU !"

  Intencja słuszna i godna poparcia ale w starciu z partyjnym betonem skazana na porażkę.

--
marfi

Data: 2010-08-05 01:25:19
Autor: maniana
[...]

wydaje ci się i już spierdalaj śmieciu, do ruskiej budy

zapis potwierdzony przez polską prokuraturę jest dowodem zbrodni