zapisy z czarnych skrzynek Smolenskiej katastrofy byly sfalszowane!

Data: 2011-07-12 03:33:33
Autor: muto2100
zapisy z czarnych skrzynek Smolenskiej katastrofy byly sfalszowane!
Data: 2011-07-12 03:54:11
Autor: Antenka
zapisy z czarnych skrzynek Smolenskiej katastrofy byly sfalszowane!
On 12 Lip, 12:33, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
http://is.gd/1Dxo3D

Skoro były usuwane z nich całe fragmenty to chyba jest oczywista
oczywistość, że takie działanie można śmiało podciągnąć pod
fałszerstwo.

Antenka

Data: 2011-07-12 16:37:37
Autor: u2
W dniu 2011-07-12 12:54, Antenka pisze:
[...]

Fałszerstwo, aby winę zwalić na Prezydenta oraz rzekomo pijanego
polskiego generała.

Data: 2011-07-13 03:03:03
Autor: Antenka
On 12 Lip, 16:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]
> fałszerstwo.

Fałszerstwo, aby winę zwalić na Prezydenta oraz rzekomo pijanego

Właśnie czytam książkę Leszka Szymowskiego "Zamach w Smoleńsku"..
Kluczowym dowodem są zdjęcia satelitarne USA wykonane przez dwa
niezależne satelity szpiegowskie - jeden rejestruje widok góry, a
drugi pod odpowiednim kątem ,czyli z boku. Ze zdjęć tych wykonanych w
dniu 10.04.2010r. nad Smoleńskiem wynika, że TU-154M pobijany
wylądował w lesie, a chwilę później został rozerwany bombą próżniową.
Satelita odnotował dwa potężne huki.

Antenka

P.s. Jednak dla mnie zawsze kluczowym dowodem zamachu na Prezydenta RP
i 95 towarzyszących mu osób pozostanie "Orędzie do narodu" autorstwa
niejakiego p.o. Komorowskiego, które zostało zamieszczone w necie o
05:36 dnia 10.04.2010r. Kiepski scenariusz wybrali jeśli dodać jeszcze
tzw. "symulację lotu" z czterokrotnym podchodzeniem do lądowania!!!
zamieszczoną o 8:28!!! na gazeta.pl to możemy być absolutnie pewni -
ZAMACH< ZAMACH< ZAMACH!!!

Data: 2011-07-13 13:27:25
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c8d8ea7e-8d0a-44d7-af0b-fdc47a13f816eb1g2000vbb.googlegroups.com...
On 12 Lip, 16:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

tzw. "symulację lotu" z czterokrotnym podchodzeniem do lądowania!!!
zamieszczoną o 8:28!!! na gazeta.pl to możemy być absolutnie pewni -

Czyzby to Komorowski wygłosił orędzie do przyjaciół Moskali?

BomBel

Data: 2011-07-13 05:24:54
Autor: Hans Kloss
On 13 Lip, 13:27, "Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:

Czyzby to Komorowski wygłosił orędzie do przyjaciół Moskali?

Mickiewicz, durniu. Prawie 200 lat temu.
J-23

Data: 2011-07-15 21:33:49
Autor: pluton
zapisy z czarnych skrzynek Smolenskiej katastrofy byly sfalszowane!
Satelita odnotował dwa potężne huki.

To dobre jest.

Nullification

zapisy z czarnych skrzynek Smolenskiej katastrofy byly sfalszowane!