zaplacony gaz nie chcą włączyć ponownie

Data: 2009-06-22 12:35:56
Autor: bbl
zaplacony gaz nie chcą włączyć ponownie
Witam,

Mam taki problem. Wynajmuje mieszkanie i miałem odcięty gaz z w związku z nie oplaceniem kilku rachunków. Poinformowano mnie telefonicznie ze po oplacie tych rachunkow (co zrobilem) bede miał możliwość ponownego podlaczenia po wniesieniu oplaty przyłączenia. Po przyjechaniu do BOK niestety odmowiono mi takiej mozliwosci twierdzac ze musi byc wlasciciel tego mieszkania poniewaz rozwiazano umowe. Niesety obecnie wlasciciela nie ma (wyjechał na 1 miesiąc), gaz opłacony a ja jestem bez ciepłej wody? do kogo w tym przypadku można się zwróćić rozmawiałem  z kierownikiem gazowni też powiedział że musi być włąściciel. Co za chory kraj...

Data: 2009-06-22 03:54:22
Autor: BK
zaplacony gaz nie chcą włączyć ponownie
On Jun 22, 12:35 pm, "bbl" <bomb...@yahoo.com> wrote:
Co za chory kraj...

Co chorego jest w tym, ze nie mozna komus zamowic usllugi np. dostawy
gazu do jego mieszkania?

Chyba logiczne, ze zamawiac uslugi do danego lokalu moze wlasciciel
lub osoba upowazniona.

Co za chorzy ludzie.

Data: 2009-06-22 04:00:34
Autor: SzalonyKapelusznik
On 22 Cze, 12:54, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:
> [...]

gazu do jego mieszkania?

Chyba logiczne, ze zamawiac uslugi do danego lokalu moze wlasciciel

Dziwne, u mnie spoldzielnia nie byla obecna jak przylaczali prad.

Data: 2009-06-22 13:01:44
Autor: spp
SzalonyKapelusznik pisze:

Dziwne, u mnie spoldzielnia nie byla obecna jak przylaczali prad.

Obstawiam, że to Ty masz podpisaną umowę na dostawę prądu, nie spółdzielnia. :)

--
spp

Data: 2009-06-22 04:25:46
Autor: SzalonyKapelusznik
On 22 Cze, 13:01, spp <s...@op.pl> wrote:
SzalonyKapelusznik pisze:

> Dziwne, u mnie spoldzielnia nie byla obecna jak przylaczali prad.

Obstawiam, że to Ty masz podpisaną umowę na dostawę prądu, nie
> [...]

Teraz tak. A podpisalem umowe na podstawie umowy najmu.

Data: 2009-06-22 12:16:28
Autor: Przemek Lipski
zaplacony gaz nie chca wlaczyc ponownie

Uzytkownik "BK" <bkapuscinski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:9d822e99-8eb0-4cd0-8907-e4bf6282411ex6g2000vbg.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Logiczne jest, ze usluge zamawia osoba tam legalnie mieszkajaca, a nie wlasciciel. Przedstawia uslugodawcy umowe najmu lokalu i podpisuje umowe (na siebie) na dostarczanie mediów. W zasadzie taka umowa powinna pelnic role upowaznienia, bo inaczej wynajmowanie lokalu jest bez sensu.

Pozdrawiam Przemek

Data: 2009-06-22 17:23:32
Autor: Andrzej Lawa
BK pisze:

Chyba logiczne, ze zamawiac uslugi do danego lokalu moze wlasciciel

Mam nadzieję, że tobie to nawet pizzy nie dostarczą, jak nie okażesz
umowy notarialnej ;->

lub osoba upowazniona.

Czyli lokator posiadający lokal wskutek jakiejś umowy z właścicielem.

Data: 2009-06-22 12:38:16
Autor: Leszek
zaplacony gaz nie chca wlaczyc ponownie
In article <h1nncb$nsq$1@nemesis.news.neostrada.pl>, bombell@yahoo.com says...>
Witam,

Mam taki problem. Wynajmuje mieszkanie i mia?em odci?ty gaz z w zwi?zku z nie oplaceniem kilku rachunków. Poinformowano mnie telefonicznie ze po oplacie tych rachunkow (co zrobilem) bede mia? mo?liwo?? ponownego podlaczenia po wniesieniu oplaty przy??czenia. Po przyjechaniu do BOK niestety odmowiono mi takiej mozliwosci twierdzac ze musi byc wlasciciel tego mieszkania poniewaz rozwiazano umowe. Niesety obecnie wlasciciela nie ma (wyjecha? na 1 miesi?c), gaz op?acony a ja jestem bez ciep?ej wody? do kogo w tym przypadku mo?na si? zwró?i? rozmawia?em  z kierownikiem gazowni te? powiedzia? ?e musi by? w???ciciel. Co za chory kraj...

To podpisz umow? na siebie.

Data: 2009-06-22 13:02:32
Autor: Another
Dnia Mon, 22 Jun 2009 12:38:16 +0200, Leszek napisał(a):

[...]

Nie może, mie ma prawa do dysponowania lokalem.
Ja to przerabiałem już. Będąc współwłaścicielem (1/2) i chcąc zawrzeć nową
umowę _musiałem_ dostarczyć pisemną zgodę drugiego współwłaściciela i
oczywiście okazać własne akty notarialne stanowiące mnie współwłaścicielem.
Dobrze, że u mnie jest tylko jeden współwłaściciel.

A wyobraź sobie sytuację, gdy wskutek spadków i podziału majątku, tych
współwłaścicieli jest np. kilkunastu...

--
Another

Data: 2009-06-22 12:44:16
Autor: Lisciasty
On 22 Cze, 12:35, "bbl" <bomb...@yahoo.com> wrote:
kogo w tym przypadku można się zwróćić rozmawiałem  z kierownikiem gazowni
też powiedział że musi być włąściciel. Co za chory kraj...

Pierdoły koleś opowiada. Załatw wszystko na telefon i fax,
wyślij dowody opłat, zadzwoń do windykacji i poproś o podłączenie.
Mnie nikt nigdy nie pytał czy jestem właścicielem (a nie jestem).

Pzdr.
L.

Data: 2009-06-23 13:30:01
Autor: Jd.

Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał w wiadomości news:11d01699-e8c6-4b80-a9c3-bf09157cd733q16g2000yqg.googlegroups.com...
> [...]

wyślij dowody opłat, zadzwoń do windykacji i poproś o podłączenie.
Mnie nikt nigdy nie pytał czy jestem właścicielem (a nie jestem).

Czytaj wyżej. Gazownia się wpieniła i umowe rozwiązała, więc faksem i telefonem możesz się co najwyżej umówić na podpisanie nowej.

--
==========###-###*###-###==============
Jaroslaw Dubowski, Bytom   jdubowski@interia.pl

Data: 2009-06-22 14:36:22
Autor: zenek
zaplacony gaz nie chcą włączyć ponownie

Użytkownik "bbl" < > napisał w wiadomości news:h1nncb$nsq$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam,

[...]

Dlaczego chory? Przeciez to logiczne, że jeśli ktoś kredytował Ci gaz przez kilka miesięcy, to teraz robi trudności przy podpisaniu kolejnej umowy.

Pozdro-
zenek

Data: 2009-06-23 13:31:41
Autor: Jd.
zaplacony gaz nie chcą włączyć ponownie

Użytkownik "bbl" <bombell@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h1nncb$nsq$1nemesis.news.neostrada.pl...
Witam,

Po przyjechaniu do BOK niestety odmowiono mi takiej mozliwosci twierdzac ze musi byc wlasciciel tego mieszkania poniewaz rozwiazano umowe.

Okaż im umowę najmu - powinno zadziałać.

gaz opłacony a ja jestem bez ciepłej wody?

Gaz opłacony za to co wcześniej zużyłeś...
--