[TECH] zaplatanie k ół bezdętkowych

Data: 2009-03-01 20:12:37
Autor: Maciek
[TECH] zaplatanie k ół bezdętkowych
Tak sobie siedzę, myślę nad nowymi kołami i zacząłem się zastanawiać w
jaki sposób zaplata się obręcze do kół bezdętkowych?
Przecież one nie są przewiercone na wylot więc jak tam zapchać nyple?
A może nyple są jakieś specjalne?

Pozdrawiam
Maciek

Data: 2009-03-01 21:44:21
Autor: mariuszmo

Użytkownik "Maciek" <maciekpt@NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości news:kanlq4hguqq5qr3s16lnml712n4drakst14ax.com...
[...]

Nie, jeśli mowa o mavicach to mam takie, nypla wkładasz w specjalną nakretkę z dziurką i wkręcasz w obręcz, obręcz ma nagwintowane gniazda do tego celu.
Jedyna mała buba tkwi w tym, że te nakrętki są na specjany klucz wielowypustowy, znając politykę firm może on czasem kosztować tyle co połowa obręczy.
Ja swoje zleciłem do zaplecienia, uznałem, że gość, serwisant mavica robiacy ileśtam kół rocznie ma większe doświadczenie ode mnie bo ja złożyłem kilka sztuk w życiu i nawet nie wiem jaki był efekt na dłuzszą metę bo nie były dla mnie.

Data: 2009-03-02 11:05:23
Autor: dziki
Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:goesk2$lg0$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

jak kupowalem to kosztowal AFAIR ~40zl. I tak bedziesz musial kupic, zeby cos ew. samemu podcentrowac. Co prawda te kola mavica, ktore mam to sa idiotoodporne, ale tak 2 razy do roku sie kluczyk przydaje.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-03-02 18:37:17
Autor: mariuszmo
[...]

dalej nie, piszesz o gotowych kołach mavica
w obręczach, o które pytał nakrętkami się zakręca w obręczy tradycyjne nyple, wycentrować mozna każdym tradycynym kluczem
dedykowany trzeba mieć dopiero jeśli chcemy wymienić nypel

[TECH] zaplatanie k ół bezdętkowych