zaplatanie koła

Data: 2013-03-06 00:27:08
Autor: fiodor
zaplatanie koła
siemacie dzieci

nie pisałem tu chyba ze sto lat
a teraz mam pytanie dotycz±ce zaplatania kół motocyklowych:
czy tak± usługę kto¶ ¶wiadczy w warszawie?
niedługo będę miał do zaplecenia koła od VT1100

pozdrovki
fiodor

Data: 2013-03-06 10:17:15
Autor: Kuczu
zaplatanie koła
W dniu 2013-03-06 09:27, fiodor pisze:
siemacie dzieci

nie pisałem tu chyba ze sto lat
a teraz mam pytanie dotyczące zaplatania kół motocyklowych:
czy taką usługę ktoś świadczy w warszawie?
niedługo będę miał do zaplecenia koła od VT1100

A samemu sie nie da ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-03-06 01:21:12
Autor: fiodor
zaplatanie koła
On 6 Mar, 10:17, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> [...]

> czy tak± usługę kto¶ ¶wiadczy w warszawie?
> niedługo będę miał do zaplecenia koła od VT1100

Wszystko można samemu ale trza umić.
Nie mam nawet cienia warsztatu, garażu czy jakiego¶ miejsca gdzie
mógłbym.

pozdrovki
fiodor VT1100

Data: 2013-03-06 14:21:57
Autor: Kuczu
zaplatanie koła
W dniu 2013-03-06 10:21, fiodor pisze:

Wszystko można samemu ale trza umić.

banalnie proste

Nie mam nawet cienia warsztatu, garaĹĽu czy jakiegoĹ› miejsca gdzie
mógłbym.

Ja kilka kol zaplotlem na dywanie, przed telewizorem.

Data: 2013-03-06 05:59:24
Autor: fiodor
zaplatanie koła
On 6 Mar, 14:21, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> [...]

> mógłbym.

Ja kilka kol zaplotlem na dywanie, przed telewizorem.

Chcę obręcze pomalować proszkowo.
Pytanie zrodziło sie kolejne:
czy przy ponownym zaplataniu koła muszę mieć nowe szprychy czy mogę
użyć "starych"?

pozdrovki
fiodorVT1100

Data: 2013-03-06 20:58:19
Autor: Jacot
zaplatanie koła
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

A samemu sie nie da ?

A jak ktos nie lubi tej roboty?;)
Jak np. owsianych ciasteczek.
Musi?
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2013-03-06 21:40:21
Autor: Kuczu
zaplatanie koła
W dniu 2013-03-06 20:58, Jacot pisze:
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

A samemu sie nie da ?

A jak ktos nie lubi tej roboty?;)
Jak np. owsianych ciasteczek.
Musi?

A skad ma wiedziec ze nie lubi skoro nigdy tego nie robil?

Data: 2013-03-06 12:10:05
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
zaplatanie koła
fiodor napisał(a):
czy tak± usługę kto¶ ¶wiadczy w warszawie?

Pewnie kazdy serwis ktory ma do czynienia z ednurakami. No i serwisy rowerowe. Tylko czasami za ta usluge krzycza ludzie chore pieniadze. Ja jak ceny uslyszalem, to siadlem i sam zaplotlem w godzine dwa kola.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2013-03-06 12:19:38
Autor: Magic
zaplatanie koła
W dniu 2013-03-06 09:27, fiodor pisze:

czy tak± usługę kto¶ ¶wiadczy w warszawie?

Wczoraj akurat rozmawiałem m.in. o tym w sklepie-serwisie od demoludów przy Górczewskiej 15. Zadzwoń i zapytaj - 506 163 981.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-03-06 04:23:17
Autor: ditron
zaplatanie koła
Witam
Pytanko mam inne ale z tej samej beczki.
Co robić przy wymianie opon z takim kołami na szprychach jak w sprzętach typu freewind, transalp itp tzn. trzeba centrować i wyważać czy tylko wyważać ?

Data: 2013-03-06 13:45:24
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
zaplatanie koła
ditron@wp.pl napisał(a):
Co robić przy wymianie opon z takim kołami na szprychach jak w sprzętach typu freewind, transalp itp tzn. trzeba centrować i wyważać czy tylko wyważać ?

Czy masz bicie to sam sobie zobaczysz jeszcze na motocyklu. Jak jest bicie boczne, czy gora dol to trzeba wycentrowac. A jak nie to nie, tylko sprawdz naciag szprych, wszystkie maja ladnie dzwonic po udezeniu kluczem :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

zaplatanie koła