zap³on w VW Polo

Data: 2009-08-19 12:18:20
Autor: Tom
zap³on w VW Polo
witam, od jakiego¶ czasu mam problem z zap³onem w Polo. Historia siê
zaczê³a od spalonego styku fajki na cewce i przewodu WN do 4 cylindra.
Wstêpnie to oczy¶ci³em ale po ok 2tys objawy wróci³y tzn. utrata mocy,
szarpanie, jakie¶ ogólne zamulenie itp. Problem dodatkowo
zdiagnozowany VAG-iem (16688). Kupi³em now± cewkê (Vemo) i komplet
przewodów (NGK), lecz po wymianie dziwne rzeczy. Generalnie jest jakby
ok, ale na 3-jce przy obrotach 3-3.5 zaczyna siê bardzo mocno dusiæ,
szarpaæ, jakby hamowaæ, jakby mi kto¶ ko³a blokowa³. Trwa to 0.5-1sek,
obroty nie spadaj±, tak jakby dobija³ do 3.5 i stop. Jak odpu¶ci to
obroty rosn± i pêdzê sobie dalej, czasem znów szarpnie. W zasadzie
dzieje siê to od drugiego do pi±tego biegu, w okolicach w³a¶nie 3-4
tys. obr., ale na trójeczce najczê¶ciej. Na ja³owych obrotach wszystko
³adnie. Spalanie wydaje siê w normie. Na VAG-u dwa b³êdy 17756 (P1348)
i 17757 (P1349). Co my¶licie o takiej sytuacji ? Czy mo¿na jako¶ np.
omomierzem sprawdziæ t± cewkê, przewody ? Mo¿e jakie¶ pomys³y gdzie
rêce w³o¿yæ. Polo 1.4 16V silnik AUA, 2000r., nowe ¶wiece, ró¿ne
paliwo, przebieg 72 tys.

pozdrawiam
Tomek

zap³on w VW Polo