zapomniałem dodać, że wzruszające jest twoje odd anie sprawie przyzwoitości tuska

Data: 2010-01-29 01:00:28
Autor: Mariusz Merta
zapomniałem dodać, że wzruszające jest twoje odd anie sprawie przyzwoitości tuska
tylko zastanów się dobrze, pomyśl kilka razy...
to nie boli...chłopie, to kanalia jakich mało
która otoczyła się kanciarzami i weszła w sojusz z krętaczami
politycznymi
żeby ci nie było łyso... i to całkiem niedługo
Mariusz Merta

zapomniałem dodać, że wzruszające jest twoje odd anie sprawie przyzwoitości tuska