zapomniana deklarcja....

Data: 2009-12-10 09:58:23
Autor: Budzik
zapomniana deklarcja....
Użytkownik Marek marek.grupy@poczta.onet.pl ...

Zapomniałem sobie o deklaracji VAT za wrzesień i listopad..- mam DG w
której prawie nic się nie dzieje, więc i deklaracje są zazwyczaj
puste.Czasem zdarza mi się zapomnieć.... Jaką karę moga mi wymierzyć i
jak moge ją zminimalizowac ? (dostałem pismo o wyjaśnienie powody
niezłożenia)....
PS> Czy da się "wyjść" z VAT-u ? Jeżeli tak, to jak to zrobic i jakie
procedury trzeba przejść ?

czy trzeba składac deklaracje, jezeli jest ona (ta deklaracja) zerowa?

zapomniana deklarcja....