zapomnieli podac radny jakiej partii

Data: 2010-01-03 21:53:12
Autor: raff
zapomnieli podac radny jakiej partii
zeglen pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7415346,Zakazany_w_Polsce_film_o__lowcach_skor__mozna_na_You.html

irytuja mnie te portale ... z  punktu widzenia wyborcow nie jest przeciez bez znaczenia czy BBC kreci filmy z radnymi tej czy innej partii w tle ... zgadnijcie Panstwo jaka to partia ?

Hehe, no zgadnijcie, zgadnijcie ;-)

Kawecki, gdzies ty ?

R.

Data: 2010-01-03 22:02:00
Autor: matador
raff pisze:
zeglen pisze:
[...]

Na cmentarzu ? No dajcie spokój....  :-)

matador.

Data: 2010-01-03 22:31:16
Autor: raff
[...]

moze by tak Piterze wyplacac pensje w dorszach ?

R.

zapomnieli podac radny jakiej partii