zapraszam - jedyna wyszukiwarka mandatów

Data: 2009-10-25 20:39:48
Autor: ErkA
zapraszam - jedyna wyszukiwarka mandatów
Witam

zapraszam na jedyny taki serwis - wyszukiwarka mandatów karnych:

www.mandat24.pl

taryfikator mozna przeszukac podajac fraze, lub/i zakres kwot zycze milego korzystania i oczywiscie 0 mandatow. Btw, niedlugo dorobie wersje na komorki. Uwagi mile widziane :)

Pozdrawiam all
ErkA

Data: 2009-10-25 21:02:47
Autor: Przemek V

Użytkownik "ErkA" <doreklam24_usun@gmail.com> napisał w wiadomości news:Xns9CAFD2333DA63IdToken0280.51.20.6...
[...]

Jest popsute. Wpisałem:

"suszyli na pięćdziesiątce"
"wyprzedzanie na drugiego"
"pogoniłem staruszkę na pasach"
"niebieskie LEDy na spryskiwaczach"
"czerwone kierunkowskazy"

i za każdym razem zero.

Za to "Naruszenie, przez kierującego pojazdem zaprzęgowym, zakazu jazdy pojazdami na płozach bez dzwonków lub grzechotek" działa i kosztuje 50 zł. Idę kupić grzechotki.

Data: 2009-10-25 13:39:36
Autor: yos
zapraszam - jedyna wyszukiwarka mandatów
On 25 Paź, 21:02, "Przemek V" <miata...@poczta.onet.naszaojczyzna>
wrote:
[...]
Idę kupić grzechotki.

Tylko kup homologowane, z samopoziomowaniem i spryskiwaczami. Bo te
chińskie z allegro nic nie warte.

--
yos

Data: 2009-10-25 22:34:52
Autor: Arbiter
[...]

Pomysł niezły, ale  zrób LIKE '%FRAZA%'

bo na razie z tego co widzę tak nie działa, nie mogłem znalezc tego co szukałem, zawsze  wynikow

Data: 2009-10-25 23:12:43
Autor: venioo
Arbiter pisze:
Pomysł niezły, ale  zrób LIKE '%FRAZA%'

albo jeszcze lepiej ILIKE jak jest taka mozliwosc.

:)
pzdr

--
venioo
Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS

Data: 2009-10-25 23:31:45
Autor: ErkA
Arbiter napisał(a):

bo na razie z tego co widzę tak nie działa, nie mogłem znalezc
tego co szukałem

nie uzywam (i)like, tylko tsearch ze slownikiem, napisz co konkretnie szukales, to sprawdze, czemu nie znalazlo

ErkA

zapraszam - jedyna wyszukiwarka mandatów