zapraszamy na demonstrację pierwszomajową.

Data: 2017-04-30 21:57:39
Autor: Victor
zapraszamy na demonstrację pierwszomajową.
W najbliższy poniedziałek, 1. maja, Sojusz Lewicy Demokratycznej wspólnie z
Ogólnopolskim Porozumieniem Związków Zawodowych zaprasza na demonstrację
pierwszomajową, która rozpocznie się o 11.00 pod warszawską siedzibą OPZZ
(Kopernika 36/40).

    Po raz pierwszy międzynarodowe święto 1 maja obchodzono w 1890 roku,
głównie w zachodniej Europie: Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.
    W Polsce, która w tamtym czasie cierpiała pod jarzmem zaborców,
największe demonstracje 1 majowe odbywały się w latach 1905, 1906 i 1907
roku, gdzie prócz haseł społecznym podnoszono również kwestie niepodległości
Polski.

http://sld.org.pl/aktualnosci/19847-pochod_1_maja_2017_r.html

inne województwa :
http://sld.org.pl/strony/47-rady_wojewodzkie_.html

Data: 2017-04-30 13:18:32
Autor: Zenek Kapelinder
zapraszamy na demonstrację pierwszomajową.
Ogladales Victor wczoraj Kalisza jak grzmial w obronie ubekow?  Z kims takim albo pod jego i jego kolegow patronatem isc na manifestacje? Ateista jestem i zamiast popierac ubecka bande szybciej w kosciele cos do skarbowni wrzuce.

Data: 2017-04-30 22:29:34
Autor: Victor
zapraszamy na demonstrację pierwszomajową.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:0e1d842a-6cac-4e2e-9dc9-ed5ce87aa878googlegroups.com...

Ogladales Victor

Niestety, tylko oni pamiętają o święcie ludzi pracy.
Inni wolą świętować z właścicielami Boga; chyba więcej korzyści.

Data: 2017-05-01 08:02:10
Autor: Ciemny Lud
PSYCHOL ZENUŚ - zapraszamy na demonstrację pierwszomajową.

Data: 2017-05-01 09:19:19
Autor: Victor
[...]

Zenek, teraz nie ma komuny PRL, teraz jest PiSkomuna.

1 Maja to jest święto pracownicze i w tym dniu co najwyżej
manifestuje się poparcie żądań pracowniczych. Nikt nie manifestuje
w interesie UB, czy innych ugrupowań.

Data: 2017-05-01 06:11:22
Autor: Zenek Kapelinder
zapraszamy na demonstrację pierwszomajową.
Nie? To co jakis grubas robil na manifestacji i przemiawial jak rasowy nazista? Czy ty kurwa myslisz ze ja glupi jestem ze sprzedajesz mi taki tekst? Dzieki mykowi czerwona banda i stworzona przez nich i oplacana demokratyczna opozycja nie dosc ze nie wyladowala w dolach z wapnem to jeszcze ukradla Polakom wszystko co mieli. Chujom prawie sie udalo mnie wtedy oszukac.

Data: 2017-05-01 16:03:14
Autor: u2
[...]

komunizm ma wiele wspólnego z fekalizmem :

"Fekalizm eliminuje przemiany rewolucyjne i rozwój oraz własność środków produkcji, skupia się zaś na rozwoju stosunków międzyludzkich, które można zilustrować fekalistycznym obrotem srania. I tak epokę monarchii charakteryzowano jako stan, gdzie jeden srał na wszystkich, jednak rewolucja przyniosła zmianę: teraz wszyscy srali na jednego. Aż doszło do stanu współczesnego, kiedy wszyscy srają na wszystko."

cytat z książki M.Szczygła "Zrób sobie raj"

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-01 16:46:11
Autor: Ciemny Lud

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5907401e$0$15194$65785112news.neostrada.pl...
[...]

LOL!

CL

Data: 2017-05-01 16:45:56
Autor: Ciemny Lud

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:dea91652-bc2c-435a-b6ea-7cdc1bdbd51cgooglegroups.com...
[...]

Jesteś kaguciku głupi jak twój stary kalosz! LOL!

CL

Data: 2017-05-01 07:50:58
Autor: Zenek Kapelinder
zapraszamy na demonstrację pierwszomajową.
Bycie nazwanym przez debila glupim to komplement.

Data: 2017-05-02 07:04:47
Autor: Ciemny Lud

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:a32ea309-ae96-4515-8f99-a47db6c5ac2bgooglegroups.com...
Bycie nazwanym przez debila glupim to komplement.

Kogucik, twoja choroba to koprolalia.

CL

Data: 2017-05-02 07:56:06
Autor: Zenek Kapelinder
zapraszamy na demonstrację pierwszomajową.
Masz pizdziak dostep do szpilalnej biblioteki dla lekarzy? Czemu nie, jakos czas pacjentom na oddziale zamknietym musza organizowac. Widac ze nie robili ci debilu od kilku dni elektrowstrzasow bo cie nosi.

Data: 2017-05-03 14:46:17
Autor: Ciemny Lud
zapraszamy na demonstrację czyli Zenuś PiŚdziak

Data: 2017-05-02 18:04:04
Autor: Victor
zapraszamy ... nazista.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

 przemiawial jak rasowy
nazista?

Zenek, popieprzyły ci się religie.
Teraz jedyny rasowy nazista to wódz Kaczyński.
Nawet właściciele Boga wreszcie obudzili się
i ogłosili że "patriotyzm nie może być łączony z nacjonalizmem".

Data: 2017-05-02 09:29:19
Autor: Zenek Kapelinder
zapraszamy ... nazista.
Jesli Kaczynski jest nazista w dobrej sprawie to go popieram. A jak Maciarewicz zrobi noc dlugich nozy w czasie ktorej wyrznie sprzedawczykow to bede mu bil brawo.

Data: 2017-05-02 23:11:53
Autor: Victor
zapraszamy ... nazista.

Jesli Kaczynski jest nazista w dobrej sprawie to go popieram. A jak
Maciarewicz zrobi noc dlugich nozy w czasie ktorej wyrznie sprzedawczykow
to bede mu bil brawo.

Czyli, wypisz wymaluj, metody hitlerowskie.
Oni też walczyli w dobrej sprawie i wyrzynali kastę okradającą Niemców.
Na koniec wyszło, że jedynym prawdziwym Niemcem to był Hitler,
a reszta była bandą zdrajców zasługujących tylko na śmierć
i to im załatwij wódz, szybciej niż się spodziewali.
Zenek, to ciebie czeka od wodza.

Data: 2017-05-02 14:17:18
Autor: Zenek Kapelinder
zapraszamy ... nazista.
Ale w dowod zaslug i uznania pozwola mi patrzec jak pierwszy zadyndasz na strunie od fortepianu.

Data: 2017-05-03 14:38:48
Autor: Victor
zapraszamy ... nazista.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:dcd93e9d-2128-4150-a705-3b7433c7cab1googlegroups.com...

Ale w dowod zaslug i uznania pozwola mi patrzec jak pierwszy zadyndasz na strunie od fortepianu.

Jedyne zasługi i uznania możesz mieć za udział w wieszaniu na strunach od fortepianu.
Typowe dla nazistów i psychopatów.
Bardziej prawdopodobne, że szybciutko cię wykastrują,
a krótko po tym przerobią na mydło.
Typowe dla nazistów i wodzów.
Nie, nie, to nie są żarty, tak robił wódz Adolf z upośledzonymi Niemcami
jeszcze przed 1939 r.

Data: 2017-05-03 05:49:36
Autor: Zenek Kapelinder
zapraszamy ... nazista.
Mam wnuki, straszenie mnie kastracja godne jest idioty. To raczej nagroda zapewniajaca nie lysienie i nie zachorowanie na raka jader i proststy by byla. A jesli nawet to za zaslugi zawsze bede o jednego dalej w kolejce niz Ty.. Poza tym religia nie zabrania podpisania jakiejs Pislisty. Ty sobie mozesz umierac na stojaco zeby nie zyc na kleczkach. Ja moge zyc na kleczkach bo w zyciu najwazniejsze jest zycie.

Data: 2017-05-03 14:50:47
Autor: Ciemny Lud
zapraszamy ... nazista. czyli Zenuś PiŚdziuś

Data: 2017-05-07 01:23:29
Autor: Victor
zapraszamy ... nazista.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Mam wnuki, straszenie mnie kastracja godne jest idioty.

Hitler kastrował też wnuki. Wodzowi wszystko wolno.
Tylko idiota widzi czybek swojego nosa.

Data: 2017-05-06 18:04:59
Autor: Zenek Kapelinder
zapraszamy ... nazista.
Twoich dziadkow nie wykastrowal, a szkoda.

Data: 2017-05-07 05:03:20
Autor: andal
zapraszamy ... nazista.
On Sat, 06 May 2017 18:04:59 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

Twoich dziadkow nie wykastrowal, a szkoda.

jego dziadki pewnikiem zadawali sie z mengele

Data: 2017-05-03 14:45:13
Autor: Ciemny Lud
zapraszamy ... nazista. czyli Zenuś PiŚdziak

Data: 2017-05-02 23:15:22
Autor: A. Filip
zapraszamy ... nazista.
"Victor" <nietukto@lops.pl> pisze:
[...]

RP3 nie wyszło że pogrobowcy zbrodniczej komuny to szacowna partia w Sejmie?

Data: 2017-04-30 14:02:54
Autor: Stachu Chebel
W dniu niedziela, 30 kwietnia 2017 21:58:19 UTC+2 użytkownik Victor napisał:
W najbliższy poniedziałek, 1. maja, Sojusz Lewicy Demokratycznej wspólnie z
Ogólnopolskim Porozumieniem Związków Zawodowych zaprasza

A w dupe sie cmoknij aligatorze.., tfuu.. agigatorze, czy jakoś tam.. Tu jest grupa pyskusyjna, jak nie łapiesz, to Whiskey-Yankee-Papa-India-Echo-Romeo-Delta-Alpha-Lima-Alpha-Juliet STĄD!! I to Kilo-Uniform-Romeo-Whiskey-Alpha na jednej nóżce. Siooo !!!

Data: 2017-04-30 14:05:34
Autor: Stachu Chebel
W dniu niedziela, 30 kwietnia 2017 23:02:55 UTC+2 użytkownik Stachu Chebel napisał:
W dniu niedziela, 30 kwietnia 2017 21:58:19 UTC+2 użytkownik Victor napisał:
> W najbliższy poniedziałek, 1. maja, Sojusz Lewicy Demokratycznej wspólnie z
> Ogólnopolskim Porozumieniem Związków Zawodowych zaprasza A w dupe sie cmoknij aligatorze.., tfuu.. agigatorze, czy jakoś tam... Tu jest grupa pyskusyjna, jak nie łapiesz, to Whiskey-Yankee-Papa-India-Echo-Romeo-Delta-Alpha-Lima-Alpha-Juliet STĄD!! I to Kilo-Uniform-Romeo-Whiskey-Alpha na jednej nóżce. Siooo !!!

A jak dalej nie rozumiesz, to tak bardziej łopatologicznie:

https://www.youtube.com/watch?v=8KFQg7n3cYw

Data: 2017-04-30 15:29:07
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik Victor napisał:
[...]

Dostali kilka mln z budżetu więc choć kiełbaski mogli zasponsorować,
a tak?

Jak SKOKi dobrze przędły w Wołominie, pisiorstwo kiełbaski fundowało.

zapraszamy na demonstrację pierwszomajową.