zaproszenie dla Polaka z Bia³orusi

Data: 2010-06-14 09:26:31
Autor: Xian Mi Mao
zaproszenie dla Polaka z Bia³orusi
Chcê zaprosiæ osobê z Bia³orusi na wakacje, posiada tzw. Kartê Polaka
- jakie kroki muszê zrobiæ, gdzie siê udaæ, co wype³niæ ile czekaæ?

Data: 2010-06-14 12:01:18
Autor: witek
Xian Mi Mao wrote:
Chcê zaprosiæ osobê z Bia³orusi na wakacje, posiada tzw. Kartê Polaka
- jakie kroki muszê zrobiæ, gdzie siê udaæ, co wype³niæ ile czekaæ?

pytaj w konsulacie polskim w bia³orusi, albo poszukaj na stronach MSZ.

Data: 2010-06-14 10:32:48
Autor: Xian Mi Mao
On Jun 14, 7:01 pm, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
> Chcê zaprosiæ osobê z Bia³orusi na wakacje, posiada tzw. Kartê Polaka
> - jakie kroki muszê zrobiæ, gdzie siê udaæ, co wype³niæ ile czekaæ?

pytaj w konsulacie polskim w bia³orusi

mam dzwoniæ na Bia³oru¶?

Data: 2010-06-14 12:52:38
Autor: witek
Xian Mi Mao wrote:
[...]

A uwa¿asz, ¿e to oni powinni zadzwoniæ do ciebie?

Data: 2010-06-14 20:23:41
Autor: qwerty
zaproszenie dla Polaka z Bia³orusi
U¿ytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:c63ef72c-a9a8-40e5-b779-4113ef81aeb6@a30g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]
> Chcê zaprosiæ osobê z Bia³orusi na wakacje, posiada tzw. Kartê Polaka
> - jakie kroki muszê zrobiæ, gdzie siê udaæ, co wype³niæ ile czekaæ?

Mo¿esz próbowaæ wys³aæ e-maila.

Data: 2010-06-14 20:31:52
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-06-14 19:01, witek pisze:
Xian Mi Mao wrote:
Chcê zaprosiæ osobê z Bia³orusi na wakacje, posiada tzw. Kartê Polaka
- jakie kroki muszê zrobiæ, gdzie siê udaæ, co wype³niæ ile czekaæ?

pytaj w konsulacie polskim w bia³orusi, albo poszukaj na stronach MSZ.

Trzeba guglowaæ "urz±d wojewódzki zaproszenie cudzoziemca"

Data: 2010-06-14 12:07:31
Autor: Xian Mi Mao
zaproszenie dla Polaka z Bia³orusi
On Jun 14, 8:31 pm, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
<maciej_...@tpsa.waw.pl> wrote:
Trzeba guglowaæ "urz±d wojewódzki zaproszenie cudzoziemca"

znalaz³em takie informacje na przyk³ad:
http://bip.mazowieckie.pl/cmsws/page/?D;1144
http://www.ankara.polemb.net/index.php?document=158

Mam pytanie, czy fakt, ¿e osoba zapraszana posiada Kartê Polaka nie
upraszcza/przyspiesza/u³atwia dokonanie tych formalno¶ci?

Data: 2010-06-14 14:17:23
Autor: witek
<maciej_...@tpsa.waw.pl> wrote:
[...]

zadzwon tam i zapytaj. mozesz tez wys³aæ majla.

zaproszenie dla Polaka z Bia³orusi