zaproszenie do sądu w charakterze świadka

Data: 2009-10-01 01:33:09
Autor: gr
zaproszenie do sądu w charakterze świadka
On 30 Wrz, 13:09, "Czytający Usenet" <nom...@cause.of.spam> wrote:
Takowe otrzymałem.
Na pewno zaproszenie? A nie czasami wezwanie?

Data: 2009-10-01 15:09:57
Autor: Czytający Usenet
zaproszenie do sądu w charakterze świadka

Na pewno zaproszenie? A nie czasami wezwanie?

Wiadomo, że "zaproszenie" w formie WEZWANIA :-)

Data: 2009-10-02 00:08:24
Autor: gr
On 1 Paź, 15:09, "Czytający Usenet" <nom...@cause.of.spam> wrote:
>Na pewno zaproszenie? A nie czasami wezwanie?

Wiadomo, że "zaproszenie" w formie WEZWANIA :-)

Jeżeli twierdzisz, że to jest zaproszenie ale tylko w formie wezwania.
To zgodnie z nazwenictwem spróbuj z niego nie skorzystać.

Data: 2009-10-02 13:34:12
Autor: SDD

Użytkownik "Czytający Usenet" <nomail@cause.of.spam> napisał w wiadomości news:ha29o8$vc6$1mx1.internetia.pl...

Wiadomo, że "zaproszenie" w formie WEZWANIA :-)
Czasami tez bywaja zaproszenia w formie ZAWIADOMIENIA - no ale to raczej dla stron. Dla swiadkow faktycznie zawsze sa wezwania.
Ja raz swiadkowalem, zadzwonilem i powiedziemi mi tylko, na podstawie repertorium (ktore nie jest przeciez jakos tajne), ze jest to sprawa z prokuratury takiej a takiej, dzieki czemu wiedzialem mniej wiecej, co bedzie grane.

Pozdrawiam
SDD

zaproszenie do sądu w charakterze świadka