zaproszenie na narty

Data: 2010-12-20 01:38:17
Autor: piotrek
zaproszenie na narty
Cześć,
Od razu proszę o nie usuwanie tej wiadomości mimo, że wygląda na
reklamę lub spam. Chcę was prosić o wyrażenie swojej opinii oraz
ewentualnych sugestii dotyczących mojego przedsięwzięcia.

Zacznę od tego, że niedawno wystartował mój autorski projekt:
zaplanujwieczor.pl którego celem jest umożliwienie użytkownikom
(zarejestrowanym i nie) tworzenia zaproszeń dzięki którym łatwo
poinformują i zorganizują różnego rodzaju wydarzenia bez ciągłego
odpowiadania na masę pytań typu: a kto jedzie? czy wyjazd aktualny?
ile na paliwo? etc.

Wiadomość którą chcę się z wami podzielić to dodanie zaproszeń na
narty (specjalnej grafiki), w związku z tym bardzo mi zależy na waszym
zdaniu odnośnie projektu, nowych zaproszeń jak również samej idei.

A tutaj demo zaproszenia:
zaplanujwieczor.pl/hwm3sbi48.html

zaproszenie na narty