[spam] zaproszenie na rajd rowerowy "O-Ko³o sesji"

Data: 2012-08-10 13:34:24
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[spam] zaproszenie na rajd rowerowy "O-Ko³o sesji"
Ahoj, cze¶æ i czo³em!
Wraz ze znajomymi ze Studenckiego Ko³a Przewodników Beskidzkich w
Katowicach organizujemy (dobra - g³ównie ja organizujê ;-) ) rajd rowerowy.
Przyznajê - nieco eksperymentalny, bo pierwszy, ale mamy powa¿n± nadziejê,
¿e wszystko wypali, wiêc i Was, drodzy Preclowicze, zapraszam!

Co by nie przed³u¿aæ, szczegó³y na Pejsbuku:
http://www.facebook.com/events/184993848299131/ albo na plakacie
zamieszczonym na stronie http://skpb.org/

Niezainteresowanych przepraszam za spam.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2012-08-10 15:04:53
Autor: Wilk
zaproszenie na rajd rowerowy "O-Ko³o sesji"
To jednak nie dla mnie, za cienki jestem - bo widzê, ¿e to impreza
tylko dla ludzi o ¿elaznych p³ucach. Trzeba mieæ zapasowe dêtki,
trzeba mieæ ³atki - ale pompek ju¿ nie ;))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-08-11 01:10:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
zaproszenie na rajd rowerowy "O-Ko³o sesji"
Wilk, Fri, 10 Aug 2012 15:04:53 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:
To jednak nie dla mnie, za cienki jestem - bo widzê, ¿e to impreza
tylko dla ludzi o ¿elaznych p³ucach. Trzeba mieæ zapasowe dêtki,
trzeba mieæ ³atki - ale pompek ju¿ nie ;))

Pompki surowo zabronione.