zaproszenie obcokrajowca - zobowiazanie poniesienia kosztow - jak w rzeczywistosci?

Data: 2009-04-22 07:13:48
Autor: marek3456
zaproszenie obcokrajowca - zobowiazanie poniesienia kosztow - jak w rzeczywistosci?
Witam,
chce zaprosic osobe z Ukrainy do Polski, to ktos z dalekiej rodziny,
ale nie wiem, czy nie wywinie jakiegos numeru w postaci podjecia pracy
na czarno, albo wyjazdu z kraju do innych panstw UE. Wiem, ze jako
osoba zapraszajaca zobowiazuje sie m.in. do poniesienia kosztow
wydalenia z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
I tutaj mam pytanie - jak to wyglada w rzeczywistosci? Czy faktycznie
te koszty sa sciagane od osoby zapraszajacej (chodzi mi o sytuacje
prawo sobie, a zycie sobie) ? Czy ktos mial doswiadczenia w tym
temacie? W jakiej wysokosci moga byc to koszty?
Chcialbym ta osobe zaprosic, ale chce tez przygotowac sie na realne
konsekwencje tego kroku.
Z gory dziekuje za pomoc

pozdrawiam
marek

Data: 2009-04-22 16:27:03
Autor: Grzegorz
zaproszenie obcokrajowca - zobowiazanie poniesienia kosztow - jak w rzeczywistosci?

placi za zaproszenie?

Data: 2009-04-22 07:57:18
Autor: marek3456
zaproszenie obcokrajowca - zobowiazanie poniesienia kosztow - jak w rzeczywistosci?
On 22 Kwi, 16:27, "Grzegorz" <grzegorz...@wwe.pl> wrote:
placi za zaproszenie?

nie

zaproszenie obcokrajowca - zobowiazanie poniesienia kosztow - jak w rzeczywistosci?