zapytanie o cb500

Data: 2009-03-10 17:49:44
Autor: strzała
zapytanie o cb500
czy ktos moze rzucic okiem na cebulke z ogloszenia:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1189630

motorek ladny, cena zbyt ladna?!?!
wiec jakis haczyk musi chyba byc

moze ktos wie cos o tej firmie ktora to sprzedaje?

Data: 2009-03-10 12:08:33
Autor: tomistrz
zapytanie o cb500
większej rzeźby nie mogłeś znależć :))
gołym okiem widać hehe
a szkiełko i oko - to już koledzy wyżej pomogli..

Data: 2009-03-11 10:02:33
Autor: strzała
zapytanie o cb500
no i wszytsko w temacie

wiedzy niesttey nie posiadam ale intuicja cos mi tam podpowiedziała

bardzo dziekuje za pomoc

cos czuje ze nie kupie tej wymarzonej cebulki

Data: 2009-03-11 05:15:05
Autor: ditron
zapytanie o cb500
On 11 Mar, 10:02, "strzała" <poor-nemo{@}wp.pl> wrote:

cos czuje ze nie kupie tej wymarzonej cebulki

nie wymagaj rzeczy nie mozliwych..
albo dozbierasz do wymarzonej,
albo kupisz taka na jak Cie stac

w jakiej kwocie chcesz sie zmiescic ?

Data: 2009-03-13 13:22:34
Autor: strzała
zapytanie o cb500

w jakiej kwocie chcesz sie zmiescic ?

mysle tak o jakichs 7000 pln ewentualnie 8000 pln wiec cudu nie oczekuje

dzis bylem w komisie elta w poznaniu na glownej i powiedziano mi ze na cebuli bede wygladal smiesznie z powodu wzrostu

wiec moje pytanie: jak to jest przy 200 cm ??
bardziej od tego jak bede wygladal interesuje mnie czy bedzie w miare wygodnie

Data: 2009-03-13 13:30:47
Autor: Kefir
zapytanie o cb500
Elou!
"strzała" <poor-nemo{@}wp.pl> wrote in message news:gpdj6d$rl8$1news.wp.pl...

[...]

Moja rada: olej szerokim strumieniem doradcow tego typu. Zwlaszcza jesli wiesz czego chcesz i miescisz sie na tym moto, nie daj sie wkrecac.
Chyba ze pojsc na calosc by dobrze wyjsc na fotkach lecz wtedy proponuje, nisko, dlugo, fredzle, chromy, plomienie, sakwy, walki, anteny, flaga, light bar, sissy bar, spacerowki, podesty, szeroki laczek z tylu wiatr we wlosach w nosie i duzo huku z pustych wydechow (jeno ze sfoceniem tego moze byc maly problem).
Acha, zapomnialbym: ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

Data: 2009-03-13 13:35:20
Autor: Leszek Karlik
zapytanie o cb500
On Fri, 13 Mar 2009 13:30:47 +0100, Kefir <kefir_spamfe_@riders.pl> wrote:

[...]
[...]

Walki? Walkirie! :-)

A tak w ogóle to jestem pod wrażeniem, komis sprzedaży motocykli a przy
okazji salon porad estetycznych. Ciekawe, czy zapewniają też dobór
odpowiednich ciuchów na motocykl, coby się zgrywały kolorystycznie z
zakupionym sprzętem, kolorem włosów i żeby do oczu pasowały. ;-)
["A tutaj to mamy takie specjalne powiększone ochraniacze, sprawia się
wrażenie jakby się było bardziej napakowanym"]

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-03-13 13:42:15
Autor: strzała
zapytanie o cb500

cebuli bede wygladal smiesznie z powodu wzrostu

Moja rada: olej szerokim strumieniem doradcow tego typu. Zwlaszcza jesli wiesz czego chcesz i miescisz sie na tym moto, nie daj sie wkrecac.

no tak do konca to nie mam zielonego pojecia czego chce
staram sie po porstu sluchac bardziej doswiadczonych posiadaczy dwoch kolek
gdzies tam wyczytalem ze wlasnie cebulka z piecsetek nadaje sie najbardziej dla dryblasów
wiecie jak to jest przymierzam sie siadam i wszytskie mi pasuja
tylko ze po przejezdzeniu  kilkudziesieciu godzin to co ja moge wiedziec...

Data: 2009-03-16 00:44:58
Autor: Wojciech G.
zapytanie o cb500
Użytkownik "strzała" napisał :
[...]

Moja rada jest taka - kup duży motocykl, który jednocześnie nie będzie zbyt mocny. Sam jest długasem i na małych CB500, GS500, XJ600 i innych tego typu jest mi niewygodnie i za ciasno. A na takiej np. CB750 było już całkiem wystarczająco miejsca, nie była za mocna choć trochę ciężka (tak mi się wydawało). Będą mnie zaraz krytykować, że polecam za mocny motocykl, ale naprawdę wygoda jest ważna i ciężko Ci będzie, przy tym wzroście, znaleźć zadowolenie z jazdy na kompaktowym motocyklu.
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-03-16 08:07:44
Autor: Rafael
zapytanie o cb500
Wojciech G. <wojciech@wytnijto.ursynet.com> napisał(a):
[...]

Podobnie można rozważyć Bandit'a. Wygodny dla długasów choć może ciut za mocny
i za ciężki jak na początek ...

Pozdro
Rafael
Bandit650

Data: 2009-03-16 11:54:40
Autor: Jasio
zapytanie o cb500

Użytkownik "Rafael" napisał w wiadomości news:gpl1cg$9o7$1inews.gazeta.pl...

Wojciech G. napisał(a):

[...]

Jeździłeś też może starym banditem? Jestem ciekaw zdania użytkowników obu modeli: 600ccm i wodnej 650ccm.

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2009-03-16 12:19:23
Autor: Rafael
zapytanie o cb500
Jasio <bylystudent@gazeta.pl> napisał(a):
Jeździłeś też może starym banditem? Jestem ciekaw zdania użytkowników obu modeli: 600ccm i wodnej 650ccm.

Przejechałem parę km'ów olejakiem 600cm3 z 1998 kumpla i powiem szczerze, że
nie ma wielkich różnic, co mi się rzuciło w oczy to to, że olejak miał dość
miękki przód, ale pewnie zmiana oleju w lagach by to poprawiła.
A co do jazdy na wtrysku i z chłodzeniem wodą, to fajne jest to, że silnik
szybko się rozgrzewa i pracuje w optymalnej temperaturze (szczególnie jak jest
chłodno), a największą zaletę wtrysku odkryłem gdy tydzień temu wsadziłem
naładowany akumulator i po jednym przekręceniu wałem silnik odpalił i zaczął
równo pracować (nie odpalałem od listopada) :)

Pozdro
Rafael
Bandit650

Data: 2009-03-16 12:28:50
Autor: Rafael
zapytanie o cb500
Rafael <rafal_mazurkiewicz@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Jeszcze mi się przypomniało: skrzynia biegów pracuje duuuużo lepiej w nowym no
i sprzęglo jest hydrauliczne - bardzo przyjemnie pracuje ...

Data: 2009-04-01 11:58:08
Autor: strzała
zapytanie o cb500
a czy jest roznica w wielkosci miedzy cb 500 a xj 600 ??

Data: 2009-04-01 03:41:18
Autor: tomistrz
zapytanie o cb500
On 1 Kwi, 11:58, "strzała" <poor-nemo{@}wp.pl> wrote:
a czy jest roznica w wielkosci miedzy cb 500 a xj 600 ??

moje subiektywne odczucie jest takie ýe cb500 wieksza - wizualnie z
pozycji kierowcy
a biorac pod uwage CB500 w pelnej owiewce do golej xj600 to juz wogole
nie ma porownania
Czy chodzi Ci o z wyglŕdu czy z parametrów technicznych (bo tu juý
takiej roznicy nie ma)
Np stronka ktora podaje takie parametry:
http://chudzikj.republika.pl/CB500.htm
http://chudzikj.republika.pl/XJ600.htm
Ale czy ta stronka prawde Ci powie to juz nie wiem

Data: 2009-04-01 13:30:28
Autor: strzaůa
zapytanie o cb500

Czy chodzi Ci o z wyglŕdu czy z parametrów technicznych (bo tu juý
takiej roznicy nie ma)

nie chodzi ani o wyglad ani o parametry
caly czas krece sie wokol tematu motocykla dla dwumetrowgo mnie

przy jakiejs dyskusjo o cb 500 padlo stwierdzenie ze powininem sprobowac raczej z  xj 600 bo jest wieksze
stad moje pytanie

Data: 2009-04-01 04:50:26
Autor: tomistrz
zapytanie o cb500
On 1 Kwi, 13:30, "strzaůa" <poor-nemo{@}wp.pl> wrote:

przy jakiejs dyskusjo o cb 500 padlo stwierdzenie ze powininem sprobowac
raczej z  xj 600 bo jest wieksze
stad moje pytanie

odp: nie jest

Data: 2009-04-01 15:51:06
Autor: strzała
zapytanie o cb500
przy jakiejs dyskusjo o cb 500 padlo stwierdzenie ze powininem sprobowac
raczej z xj 600 bo jest wieksze

odp: nie jest

jezeli sie nie myle to probowal mi to wmowic jeden ze sprzedawcow ktory mial takowy na skladzie

pytalem o cebulke wiec wysmial ten pomysl i powiedzial ze xj jest lepsze ladniejsze szybsze mocniejsze i w ogole naj naj naj w sam raz dla mnie jak na miare szyty

Data: 2009-04-02 00:38:52
Autor: Marek Borowski
zapytanie o cb500
tomistrz@gmail.com wrote:
[...]

Jest. Xj 600 ma szerszy silnik, wieksze siedzenie, robi wrazenie ciezszej.

Pozdr

Marek

Data: 2009-04-04 19:21:45
Autor: VLX
zapytanie o cb500

Użytkownik "strzala" <poor-nemo{@}wp.pl> napisał w wiadomości news:gqvj8n$m4o$1news.wp.pl

[...]

Ja mam 180 cm wzrostu, jezdze CB500 i nie zamienilbym go na XJ600, bo gdy na niej siedze, wydaje mi sie wrecz sporo mniejsza i jakas taka niepewna przez ta chudosc. Znajomy wlasciciel owej XJ (chlopak jest o glowe wyzszy ode mnie i jest dosc szczuply) po przymierzeniu sie do mojej CB stwierdzil, ze Honda jest dla niego znacznie bardziej wygodna, niz jego wlasny motocykl.

I o to chyba chodzi - nie usiadziesz, nie bedziesz wiedzial. Ja zdecydowalem sie na CB500 doslownie jak tylko na niej usiadlem, a wczesniej przymierzalem sie do kilku 500-tek i do XJ600 i zawsze cos mi w nich nie pasowalo.

Pozdrawiam

VLX
Honda CB500.
Oczko sie popsulo. Temu motocyklu.

Data: 2009-03-10 18:53:12
Autor: wsk125
zapytanie o cb500
motorek ladny, cena zbyt ladna?!?!
wiec jakis haczyk musi chyba byc

Witam,

1. Brak ciężarków kierownicy (L i R)
2. Nieoryginalne lusterka
3. Brak pałąka za siedzeniem
4. Nioryginalne amortyzatory tył (czarne?)

pzdr!

-- -
Marcin
VN800
wroc

Data: 2009-03-10 11:59:27
Autor: gonzik
zapytanie o cb500
On 10 Mar, 18:53, "wsk125" <marcinczu_wytnij...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

2. Nieoryginalne lusterka
3. Brak pałąka za siedzeniem
4. Nioryginalne amortyzatory tył (czarne?)

Na dodatek mowi ze zarejestrowana a blach nie widac.

Pozdrav,
Gonzik.

Data: 2009-03-10 23:21:31
Autor: Alti
zapytanie o cb500

Użytkownik "wsk125" <marcinczu_wytnijto_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gp69eh$idk$1news.onet.pl...
[...]

Nieoryginalna tarcza hamulcowa. Ja w mojej CB500 z przebiegiem 38kkm miałem wciąż oryginalną. Nowa może być efektem innego przebiegu niz podany lub uszkodzenia oryginalnej w trakcie jakiegoś zdarzenia.

Poza tym kolor wydaje mi się zbyt żywy. Fabryczne malowanie w 2000r było ciemniejsze. Ale mogę się mylić.

Wojtek

Data: 2009-03-11 13:12:51
Autor: saj
zapytanie o cb500
Alti wrote:

Witam,

1. Brak ciężarków kierownicy (L i R)
2. Nieoryginalne lusterka
3. Brak pałąka za siedzeniem
4. Nioryginalne amortyzatory tył (czarne?)

- brak naklejek na zadupku, wyglada na malowany.
- nie jestem pewien tez czarnych klamek

pzdr,
saj

zapytanie o cb500