zapytanie o cb500

Data: 2009-03-10 18:53:12
Autor: wsk125
zapytanie o cb500
motorek ladny, cena zbyt ladna?!?!
wiec jakis haczyk musi chyba byc

Witam,

1. Brak ciężarków kierownicy (L i R)
2. Nieoryginalne lusterka
3. Brak pałąka za siedzeniem
4. Nioryginalne amortyzatory tył (czarne?)

pzdr!

-- -
Marcin
VN800
wroc

Data: 2009-03-10 11:59:27
Autor: gonzik
zapytanie o cb500
On 10 Mar, 18:53, "wsk125" <marcinczu_wytnij...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

2. Nieoryginalne lusterka
3. Brak pałąka za siedzeniem
4. Nioryginalne amortyzatory tył (czarne?)

Na dodatek mowi ze zarejestrowana a blach nie widac.

Pozdrav,
Gonzik.

Data: 2009-03-10 23:21:31
Autor: Alti
zapytanie o cb500

Użytkownik "wsk125" <marcinczu_wytnijto_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gp69eh$idk$1news.onet.pl...
[...]

Nieoryginalna tarcza hamulcowa. Ja w mojej CB500 z przebiegiem 38kkm miałem wciąż oryginalną. Nowa może być efektem innego przebiegu niz podany lub uszkodzenia oryginalnej w trakcie jakiegoś zdarzenia.

Poza tym kolor wydaje mi się zbyt żywy. Fabryczne malowanie w 2000r było ciemniejsze. Ale mogę się mylić.

Wojtek

Data: 2009-03-11 13:12:51
Autor: saj
zapytanie o cb500
Alti wrote:

Witam,

1. Brak ciężarków kierownicy (L i R)
2. Nieoryginalne lusterka
3. Brak pałąka za siedzeniem
4. Nioryginalne amortyzatory tył (czarne?)

- brak naklejek na zadupku, wyglada na malowany.
- nie jestem pewien tez czarnych klamek

pzdr,
saj

zapytanie o cb500