zapytanie o skrzydlo :)

Data: 2009-03-15 08:15:37
Autor: Grzegorz Misiak
zapytanie o skrzydlo :)
witam.
Chce sobie sprawić twin-seta i kompletuje sprzęt. Mam problem co to skrzydła
bo są rożne propozycje od moich kolegow  i nie mogę się zdecydować.
pytam o apeksa,Anhinga,czy oms.
Poproszę o wasze opinie co polecacie :)
Wiem ze cenowo te w/m różnią się ceną,ale chciałbym wiedzieć czy lepiej
dołożyć i kupić lepszy czy raczej się nie napinać.

Data: 2009-03-15 15:26:18
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
zapytanie o skrzydlo :)
Użytkownik "Grzegorz Misiak" <grzegorz_misiak.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpidf9$b6t$1inews.gazeta.pl...
[...]
Pozdrawiam

Apeks WTX6 - bardzo dobre skrzydło do twina z cordury, wytrzymałość i tradycyjny, sprawdzony wzór
Anhinga Txx - w sumie j.w. :)

dorzuciłbym jeszcze DTD Ring23 bo lubię skrzydła połączone na dole, pozostałe cechy j.w. :)

Jeśli chodzi o OMS to nie napisałeś jaki worek, te z gumkami raczej odradzam, tych nowych bezgumowych jeszcze nie testowałem więc nie wypowiem się. Co do różnic w cenach to ja ich za bardzo nie widzę. Wszystkie skrzydła kosztują bardzo podobnie...

pzdr, Karol

Data: 2009-03-15 18:30:55
Autor: Grzegorz Misiak
zapytanie o skrzydlo :)
Dzięki Karol:) ale jeszcze jedno pytanie. Myślę w przyszłości o stage-u i zastanawiam sie czy
APEKS Worek WTX6  bedzie ok czy nie jest za mały ?.  waze 90 kg co bys polecil? może APEKS Worek WTX8 będzie ok czy wystarczy APEKS Worek WTX6
dzięki

Data: 2009-03-15 23:21:04
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
zapytanie o skrzydlo :)

Użytkownik "Grzegorz Misiak" <grzegorz_misiak.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpjhgu$sj5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wagi bym do tego nie mieszał. Za moment może się mała wojna rozpocząć :) jak zaczniemy dyskutować od wyporności skrzydła. Ten temat był chyba z pół roku temu poruszany. Wyporność skrzydła do 2x12 i 1-2 stage w granicach 20-24l jest wystarczająca jeśli nurkujesz w suchym skafandrze. WTX6 ma tego ok 27l co moim zdaniem jest nawet za dużo jak na zestaw 2x12 + 1 stage. Dlatego mi się podoba DTD Ring 23 bo i kształ mi pasuje i wyporność. Do nurkowań z kilkoma butlami bocznymi używałem też Halcyona Evolve 40lbs (18l) i też się świetnie sprawuje.

pzdr, Karol

Data: 2009-03-16 09:46:59
Autor: qlphon
zapytanie o skrzydlo :)
Do nurkowań z kilkoma butlami bocznymi używałem też Halcyona Evolve 40lbs (18l) i też się świetnie sprawuje.

.... i móżna go stosunkowo niedrogo kupić

Data: 2009-03-15 19:28:23
Autor: PAweł
zapytanie o skrzydlo :)
[...]

A ja pozwolę sobie nie zgodzic z Karolem.
TYLKO te z gumkami.
OMS czy jego "kopia" DivSystemu to super rozwiązanie.
Możesz być głowa w dół a inflator nadal działa ;-)

Pozdrawiam
PAweł --

Data: 2009-03-15 23:16:29
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
zapytanie o skrzydlo :)

Użytkownik "PAweł" <inter@op.pl> napisał w wiadomości news:5635.0000011d.49bd48c7newsgate.onet.pl...
[...]

Mi inflatory działają w każdej pozycji :) a nie mam z gumkami :D

pzdr Karol

Data: 2009-03-16 12:04:30
Autor: PAweł
zapytanie o skrzydlo :)

> [...]
> Możesz być głowa w dół a inflator nadal działa ;-)

Mi inflatory działają w każdej pozycji :) a nie mam z gumkami :D

Karol, czepiasz się ;-))
Dobrze wiesz o ci mi chodzi ;-)

Pozdrówka
P.

Data: 2009-03-16 14:34:05
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
zapytanie o skrzydlo :)

Użytkownik "PAweł" <inter@op.pl> napisał w wiadomości news:731e.00000046.49be323enewsgate.onet.pl...
> [...]
> Możesz być głowa w dół a inflator nadal działa ;-)

Mi inflatory działają w każdej pozycji :) a nie mam z gumkami :D

Ja się nie czepiam tylko humor mam dobry :)

pzdr, Karol

Data: 2009-03-16 19:09:10
Autor: Michał
zapytanie o skrzydlo :)

Chce sobie sprawić twin-seta i kompletuje sprzęt. Mam problem co to skrzydła

co ty misiek, poza ta wycieczka, to jeszcze w totka wygrales czy co? komputer, twin, skrzydlo:P moze czesciej na nurki wystarczy jezdzic;]
pozycz sobie od kazdego na basenie skrzydlo i zobacz w czym ci sie dobrze plywa, bo masz od kogo, tematy typu cool i trendy to drugorzedna sprawa;] ode mnie mozesz pozyczyc evolve'a, od janka diveritea, a co ma reszta to musisz popytac;] aaaa, musimy pomyslec nad zastawem - psa mi mozesz zostawic;]

pozdrawiam
michal:)

Data: 2009-03-16 19:46:56
Autor: Grzegorz Misiak
zapytanie o skrzydlo :)
Spoko Spoko,wygrałem w totka wiec kupuje póki mam :)

Data: 2009-03-22 17:18:23
Autor: Włodzimierz Kołacz
zapytanie o skrzydlo :)

Użytkownik "Grzegorz Misiak" <grzegorz_misiak.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpmabg$iaa$1inews.gazeta.pl...
Spoko Spoko,wygrałem w totka wiec kupuje póki mam :)

No to jak już wszystko kupisz to zagraj ponownie w totka to może będziesz miał jeszcze na nurki :-))))
Pozdrawiam Włodek
ciach

Data: 2009-03-23 11:29:29
Autor: Grzegorz Misiak
zapytanie o skrzydlo :)
No właśnie tak składa ze w totka nie wygrałem ,ale wygrałem konkurs
fotograficzny który organizowała Warka strong.pl na wyspę Sipadan na Borneo :)
Niesamowite przeżycia.
Tu jest film z wyprawy.
http://www.vimeo.com/3802755
Opiekę instruktorską nad wyprawą nadzorowała CN Nowa Ama

Ps. tu można zobaczyć galerie zdjęciową z wyprawy która odbyła się w styczniu
tego roku.
http://www.strong.pl/

Data: 2009-03-23 11:36:39
Autor: Grzegorz Misiak