zapytanie ofertowe

Data: 2011-07-31 21:02:46
Autor: BAREK
zapytanie ofertowe
Dobry Wiecz贸r,
Mi臋dzy innymi dzi臋ki uczestnikom tej w艂a艣nie grupy dyskusyjnej wgryza艂em si臋 w temat rozwi膮za艅 typu ERP i CRM.
W ko艅cu nadchodzi czas, 偶eby co艣 wdro偶y膰.
Jako tako uda艂o mi si臋 zebra膰 i wypunktowa膰 procesy zachodz膮ce wewn膮trz firmy i stara艂em si臋 uchwyci膰 punkty kluczowe z kt贸rych dane wprowadzane do systemu maj膮 znaczenie.
Teraz zapraszam osoby zainteresowane nawi膮zaniem wsp贸艂pracy przy wdra偶aniu takiego rozwi膮zania; do zapoznania si臋 z wst臋pn膮 informacj膮 z mojej strony.
Kr贸tki opis prze艣l臋 po zapytaniu skierowanym na adres email swirek75 na serwerze google.
W miar臋 mo偶liwo艣ci prosz臋 o przedstawienie si臋 i zakres w jakim mogli by Pa艅stwo pom贸c w procesie wdra偶ania; czy wchodzi w gr臋 Pa艅stwa system, czy te偶 dob贸r i wdro偶enie jakiego艣 systemu gotowego, itp.

Pozdrawiam,
Barek
--
Barek