zaradność czy już przemyt

Data: 2010-12-29 09:58:02
Autor: Icek
zaradność czy już przemyt
Przykładowo czy zatankowanie do baku paliwa na Ukrainie rodzi skutki
prawne
w Polsce, gdybym chciał wypompować jego zawartość i wykorzystać np. w
domowej kosiarce do trawy (bez dalszej odsprzedaży)?

słyszałem, że do fabrycznego możesz lać ile wlezie i jeŸdzić. Oczywiœcie nie
znam podstawy prawnej ;P

Ciekawe jakbym sobie cišgnikiem siodłowym jeŸdził tam i tu i po 300 litrów
przewoził ;)

Icek

Data: 2010-12-29 09:58:46
Autor: Icek
zaradność czy już przemyt
Ciekawe jakbym sobie cišgnikiem siodłowym jeŸdził tam i tu i po 300 litrów
przewoził ;)

aaaaaaa, już wiem, Państwo sobie już z tym problemem poradziło. Dlatego sš
kolejki dla ciężarowych na granicy ;)

Icek

zaradność czy już przemyt