zaraz...

Data: 2009-07-28 17:50:01
Autor: konserwator
zaraz...
fasolke szparagowa gotuje...za chwile pojdzie na patelaske z maselkiem i buleczka tarta...
ech....

Data: 2009-07-28 17:53:12
Autor: naprany jak kruk!
zaraz...
"konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(-a):

fasolke szparagowa gotuje...za chwile pojdzie na patelaske z maselkiem i buleczka tarta...
ech....

my kawior i szampana a ty fasolke...
taki los komuchow widac ze szparagi musza heheh

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-28 18:04:21
Autor: nadsz. Smerda-Jajeczny
zaraz...
Użytkownik naprany jak kruk! napisał:
[...]

Jesteś debilem, prawdaż? Z urodzenia, czy z najemnego zawodu?

Data: 2009-07-28 18:09:41
Autor: raff
zaraz...
naprany jak kruk! pisze:
[...]

Zlapales sponsora, Stelmach ?

R.

Data: 2009-07-28 18:18:46
Autor: nadsz. Smerda-Jajeczny
zaraz...
Użytkownik raff napisał:
naprany jak kruk! pisze:
[...]

Pewnie mu druta pod napięciem "pocjągnął". Zaskakujące jak to karmione obierkami buractwo poznaje "s'wjatową" kuchnię. I to z mety kawior (pewnie na gorąco - :-P   ) i..... SZAMPAN! :-P

Data: 2009-07-28 18:28:09
Autor: naprany jak kruk!
zaraz...
"nadsz. Smerda-Jajeczny" <baniak@nigdzie.com.ru> napisał(-a):

> [...]

Pewnie mu druta pod napięciem "pocjągnął". Zaskakujące jak to karmione obierkami buractwo poznaje "s'wjatową" kuchnię. I to z mety kawior (pewnie na gorąco - :-P   ) i..... SZAMPAN! :-P

wy plebeje nie dosc ze komuchy to jeszcze pedalkami zostaliscie buhehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-28 18:30:15
Autor: Piotr
zaraz...
Dnia Tue, 28 Jul 2009 18:28:09 +0200, naprany jak kruk! napisał(a):

wy plebeje nie dosc ze komuchy to jeszcze pedalkami zostaliscie buhehehe

Ty tu nie zagaduj, figlarzu, tylko dawaj nazwę tego szampana co to
pijeta.
Piotr

Data: 2009-07-28 18:39:06
Autor: nadsz. Smerda-Jajeczny
zaraz...
[...]

buehehehe - nie ma jak smaczny żart przy konsumpcji "szampana" i "kawioru"
Zjawiskowy z ciebie burak. :-)
Ty wiejska hołoto jebana. "Szampan i kawior" :-))))))))))))))))))))))))))
Zlewki do koryta!!!, a nie "szampan" proletariacka, nuworyszowska  świnio.

Data: 2009-07-28 18:52:40
Autor: naprany jak kruk!
zaraz...
[...]

idzcie sie plebsiki dalej bawic swoimi fiutkami buhehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-28 18:42:05
Autor: raff
zaraz...
naprany jak kruk! pisze:
[...]

Hehe, no taa, bo twoj sponsor to "gej". Ma 911 w garazu. Hyhy.

Mala gnido.

R.

Data: 2009-07-28 17:04:15
Autor: mkarwan
zaraz...
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(a):
Hehe, no taa, bo twoj sponsor to "gej". Ma 911 w garazu. Hyhy.

Dlaczego reagujesz na listy tego śmiecia i spamera?
Bo sam jesteś śmieciem?

Data: 2009-07-28 19:05:19
Autor: raff
zaraz...
Hehe, no taa, bo twoj sponsor to "gej". Ma 911 w garazu. Hyhy.

Dlaczego reagujesz na listy tego śmiecia i spamera?
Bo sam jesteś śmieciem?

Spierdalaj, karwan.

R.

Data: 2009-07-28 17:10:42
Autor: mkarwan
zaraz...
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(a):
Spierdalaj, karwan.

Dlaczego robisz z siebie idiotę? Zadałem pytanie dlaczego wspierasz żydowskich spamerów. Może dlatego że sam jesteś Żydem i antypolskim śmieciem?

Data: 2009-07-28 19:11:07
Autor: raff
zaraz...
Dlaczego robisz z siebie idiotę? Zadałem pytanie dlaczego wspierasz żydowskich spamerów. Może dlatego że sam jesteś Żydem i antypolskim śmieciem?

Kosmider, wypierdalaj.

R.

Data: 2009-07-28 19:38:00
Autor: mkarwan
śmieć podszywaniec
From: " mkarwan" <socjalpatriota.WYTNIJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: zaraz...
Date: Tue, 28 Jul 2009 17:10:42 +0000 (UTC)

Data: 2009-07-28 19:37:23
Autor: mkarwan
śmieć podszywaniec
From: "mkarwan" <socjalpatriota.WYTNIJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Tue, 28 Jul 2009 17:04:15 +0000 (UTC)

Data: 2009-07-28 18:20:34
Autor: nadsz. Smerda-Jajeczny
zaraz...
[...]

A ten "szampan" to jaki, buraczku?  Pamiętasz, czy zaraz poszukasz w google'u? :-)

Data: 2009-07-28 18:28:50
Autor: Piotr
zaraz...
Dnia Tue, 28 Jul 2009 18:20:34 +0200, nadsz. Smerda-Jajeczny
napisał(a):

A ten "szampan" to jaki, buraczku?  Pamiętasz, czy zaraz poszukasz w google'u? :-)

Taki jak królowa ludzkich serc, z arabamy pijała... Po 5000 franków
flaszka... Innych osiołki nie pijają.
Piotr

Data: 2009-07-28 18:25:44
Autor: Piotr
zaraz...
Dnia Tue, 28 Jul 2009 17:53:12 +0200, naprany jak kruk! napisał(a):

my kawior i szampana a ty fasolke...
taki los komuchow widac ze szparagi musza heheh

Kawior i szampana to ty na wydeło widziałeś, tony-osiołku...
Piotr

Data: 2009-07-28 18:28:41
Autor: naprany jak kruk!
zaraz...
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(-a):

> my kawior i szampana a ty fasolke...
> taki los komuchow widac ze szparagi musza heheh

Kawior i szampana to ty na wydeło widziałeś, tony-osiołku...

brzuchala z glosu ci wydelo, klapouchy ? hehehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-28 18:37:29
Autor: Piotr
zaraz...
Dnia Tue, 28 Jul 2009 18:28:41 +0200, naprany jak kruk! napisał(a):

Kawior i szampana to ty na wydeło widziałeś, tony-osiołku...

brzuchala z glosu ci wydelo, klapouchy ? hehehehe

Masz w gebie pełno kaszanki tony-osiołku. Przełknij i powiedz jeszcze
raz, co tam masz na wątrobie.
Piotr

Data: 2009-07-28 18:39:59
Autor: naprany jak kruk!
zaraz...
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(-a):

Masz w gebie pełno kaszanki tony-osiołku. Przełknij i powiedz jeszcze
raz, co tam masz na wątrobie.

'z glodu' - niekumaty misiu kolorowy hehehe
idz gotuj szparagi nie zapomniej najpierw pozrywac heheh

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-28 18:43:16
Autor: raff
zaraz...
[...]

idz pupcie nadstaw, po nastepny sloik kawioru, Stelmach.

R.

Data: 2009-07-28 18:54:26
Autor: naprany jak kruk!
zaraz...
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(-a):

idz pupcie nadstaw, po nastepny sloik kawioru, Stelmach.

wam pedalki tylko jedno w glosie buhehehe
idzta homosie dalej ogladac swojego favorites filmiki hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-28 19:04:51
Autor: raff
zaraz...
idz pupcie nadstaw, po nastepny sloik kawioru, Stelmach.

wam pedalki tylko jedno w glosie buhehehe
idzta homosie dalej ogladac swojego favorites filmiki hehehe

Przeciez to ty ciagle wyskakujesz z tym lizaniem sie po fiutkach, lumpen.

Gnido.

R.

Data: 2009-07-28 18:46:49
Autor: Piotr
zaraz...
Dnia Tue, 28 Jul 2009 18:39:59 +0200, naprany jak kruk! napisał(a):

Masz w gebie pełno kaszanki tony-osiołku. Przełknij i powiedz jeszcze
raz, co tam masz na wątrobie.

'z glodu' - niekumaty misiu kolorowy hehehe
idz gotuj szparagi nie zapomniej najpierw pozrywac heheh

A to co za nowy bełkot?
Łuuj, to i wódkę piłeś tony-osiołku... No tak, ale to ci tak szybko
nie przejdzie. Idź spać, piajczyno.
Piotr

Data: 2009-07-28 16:57:19
Autor: naprany jak kruk!
zaraz...
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
A to co za nowy bełkot?
Łuuj, to i wódkę piłeś tony-osiołku... No tak, ale to ci tak szybko
nie przejdzie. Idź spać, piajczyno.
Piotr

spierdalaj katolski folksdojczu
idź skarpetki wąchaj hehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-28 19:03:31
Autor: naprany jak kruk!
zaraz...
"naprany jak kruk!" <socjalpatriota.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(-a):

spierdalaj katolski folksdojczu
idź skarpetki wąchaj hehe

bekon ty podszywancu wracaj do gabinetu hehehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-28 17:08:03
Autor: Piotr
zaraz...
naprany jak kruk! <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał(a):
bekon ty podszywancu wracaj do gabinetu hehehehe

Sam ze sobą rozmawiasz Tony osiołku?
Piotr

Data: 2009-07-28 19:10:42
Autor: raff
zaraz...
bekon ty podszywancu wracaj do gabinetu hehehehe

Sam ze sobą rozmawiasz Tony osiołku?
Piotr

Sam lize sie po fiutku ;)

Z Kosmidrem.

R.

Data: 2009-07-28 19:47:52
Autor: naprany jak kruk!
zaraz...
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(-a):

Sam lize sie po fiutku ;)

oho grupowy pedalek ma ochote na cosik
uderzaj do misiaka kolorowego hahaha
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-28 20:02:32
Autor: raff
zaraz...
Sam lize sie po fiutku ;)

oho grupowy pedalek ma ochote na cosik
uderzaj do misiaka kolorowego hahaha

Grupowy pedalek ci powie ;)

Juz dosiegasz ? To wycwiczony jestes.

A liz sie liz. Moze niedlugo jajka do oczu dociagniesz.

R.

Data: 2009-07-28 21:04:34
Autor: naprany jak kruk!
zaraz...
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(-a):

Grupowy pedalek ci powie ;)

Juz dosiegasz ? To wycwiczony jestes.
A liz sie liz. Moze niedlugo jajka do oczu dociagniesz.

nie podlizuj mi sie tak - nic nie zdzialasz - musisz partnerow poszukac wsrod
swoich hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-28 21:09:46
Autor: raff
zaraz...
[...]

Zarobiles juz na kawior i szmpana ?

To teraz mozesz polizac sie po jajkach i lulu.

R.

Data: 2009-07-28 19:47:27
Autor: naprany jak kruk!
zaraz...
"Piotr" <socjalpatriota.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(-a):

naprany jak kruk! <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał(a): > bekon ty podszywancu wracaj do gabinetu hehehehe

Sam ze sobą rozmawiasz Tony osiołku?

ech misiu kolorowy sam widzisz ze madry nigdy nie bedziesz hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-29 07:39:25
Autor: Piotr
zaraz...
Dnia Tue, 28 Jul 2009 19:47:27 +0200, naprany jak kruk! napisał(a):

ech misiu kolorowy sam widzisz ze madry nigdy nie bedziesz hehehe

Ten smieć, jest tak samo "mundry", jak i ty, tony-osiołku.
Piotr

Data: 2009-07-29 07:40:07
Autor: Piotr
zaraz...

Data: 2009-07-29 15:33:58
Autor: naprany jak kruk!
zaraz...
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(-a):

nie jakaj sie pluszak na madrzejszego przez to nie wygladasz i tak hehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-28 18:55:01
Autor: naprany jak kruk!
zaraz...
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(-a):

Łuuj, to i wódkę piłeś tony-osiołku... No tak, ale to ci tak szybko
nie przejdzie. Idź spać, piajczyno.

pilem z krukowa i tymi specami od meleksow co was jebia wszerz i wzdluz
hehehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-28 18:31:00
Autor: nadsz. Smerda-Jajeczny
zaraz...
Użytkownik Piotr napisał:
[...]

Ciekawe to wydeło - *szparagów* i fasolki nie pokazali.
Oszuści.

Data: 2009-07-28 18:36:20
Autor: Piotr
zaraz...
Dnia Tue, 28 Jul 2009 18:31:00 +0200, nadsz. Smerda-Jajeczny
napisał(a):

Ciekawe to wydeło - *szparagów* i fasolki nie pokazali.
Oszuści.

Pewnie pokazali, ale skąd miało oślisko wiedzieć co to jest?
Na inne to wołają: Józefie a teraz pijemy szampana, i flacha zajeżdża,
to tony wie, ze będzie psyk i ludzie mają rozanielone mordki. Piotr

Data: 2009-07-28 17:02:10
Autor: nadsz. Smerda-Jajeczny
zaraz...
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
Pewnie pokazali, ale skąd miało oślisko wiedzieć co to jest?
Na inne to wołają: Józefie a teraz pijemy szampana, i flacha zajeżdża,
to tony wie, ze będzie psyk i ludzie mają rozanielone mordki.

Buechecheche!!
wykurwiaj w pizdę kurwy maryji ty maryjny skurwysynie głupi piotrusiu

Data: 2009-07-28 18:14:50
Autor: jadrys
zaraz...
konserwator pisze:
fasolke szparagowa gotuje...za chwile pojdzie na patelaske z maselkiem i buleczka tarta...
ech....

Tylko nie rozgotuj.. Musi być taka jeszcze chrupiąca..

Data: 2009-07-28 19:20:29
Autor: MH
zaraz...
konserwator pisze:
> fasolke szparagowa gotuje...za chwile pojdzie na patelaske z maselkiem i > buleczka tarta...
> ech....
>

>   Tylko nie rozgotuj.. Musi być taka jeszcze chrupiąca..

Może być rozgotowana i miękka. Dzisiaj dentysta urwał mi kła , więc staram się
pochłaniać produkty bezbolesne...

MH

Data: 2009-07-28 19:29:20
Autor: raff
zaraz...
[...]

No to masz Przerwe na Papierosa.

R.

Data: 2009-07-28 20:58:22
Autor: MH
zaraz...

> Może być rozgotowana i miękka. Dzisiaj dentysta urwał mi kła , więc staram się
> pochłaniać produkty bezbolesne...
> No to masz Przerwe na Papierosa.

Hehe , śmisznie się peta tak jara..  Nic to , dent obiecał mi , że w
poniedziałek znowu będę piękny i młody. Nowość !!  Implanty irydowe !!

MH

Data: 2009-07-28 21:03:51
Autor: Lorn
zaraz...
MH pisze:
[...]

Wytłumaczył Ci chociaż na czym polega ta implantacja? :> Nie lepiej z platyny? :)

Data: 2009-07-28 21:11:40
Autor: Lorn
zaraz...
raff pisze:

[...]

Do dupy... Zwinie się po zagryzieniu orzecha laskowego :)

Data: 2009-07-29 00:08:52
Autor: MH
zaraz...
MH pisze:

> Hehe , śmisznie się peta tak jara..  Nic to , dent obiecał mi , że w
> poniedziałek znowu będę piękny i młody. Nowość !!  Implanty irydowe !!

Wytłumaczył Ci chociaż na czym polega ta implantacja? :>

A na .uj miał mi to tłumaczyć. Przeca to wiadomo , wbijają gwoździa , albo
wkręcają kościowkręta. Zapytaj się w Castoramie. Ich doradcy wytłumaczą. Każdemu !!

MH

Data: 2009-07-29 00:37:47
Autor: Lorn
zaraz...
MH pisze:
MH pisze:
[...]

Dobrze, że jesteś tego świadom... Mając cykora przed wyrwaniem... Wstawka to pikuś. :)

Data: 2009-07-28 19:17:05
Autor: matador
zaraz...
konserwator pisze:
fasolke szparagowa gotuje...za chwile pojdzie na patelaske z maselkiem i buleczka tarta...
ech....

Ożeszzzz Ty... ;-)

Normalnie mnie wzięło na fasolkę - jadę na działkę !!!

matador.

Data: 2009-07-28 17:22:58
Autor: Panslavista
zaraz...
matador <matador@neostrada.pl> napisał(a):
jadę na działkę !!!

Tylko parchy mają swoje działki - kułaki

Data: 2009-07-28 19:39:43
Autor: matador
zaraz...
Panslavista pisze:
matador <matador@neostrada.pl> napisał(a):
jadę na działkę !!!

Tylko parchy mają swoje działki - kułaki

No chyba przesadziłeś, mam domek za miastem, z ogródkiem, wszystko odziedziczone jak należy... nazywamy to "działką", jak wszyscy.

matador.

Data: 2009-07-28 19:42:00
Autor: matador
zaraz...
Panslavista pisze:
matador <matador@neostrada.pl> napisał(a):
jadę na działkę !!!

Tylko parchy mają swoje działki - kułaki

Poza wszystkim jesteś cham i podszywaniec ubecko - uwolsko - ubecki.

matador.

Data: 2009-07-28 19:49:28
Autor: naprany jak kruk!
zaraz...
"Panslavista" <socjalpatriota.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(-a):

Tylko parchy mają swoje działki - kułaki

nie znasz sie pansravista - dzialki to wymysl komuchow dla zasluzonych
dzialaczy hehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-28 19:50:31
Autor: Panslavista
zaraz...

Użytkownik "Panslavista" <socjalpatriota.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:h4nc5h$dn1$1inews.gazeta.pl...
matador <matador@neostrada.pl> napisał(a):

> jadę na działkę !!!

Tylko parchy mają swoje działki - kułaki

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Podszywacz - jak zwykle z GWna.

Data: 2009-07-28 19:40:36
Autor: jadrys
zaraz...
matador pisze:
konserwator pisze:
[...]

Nie tylko Ciebie. U mnie właśnie się zagotowuje.

Data: 2009-07-29 09:30:12
Autor:
zaraz...
On Tue, 28 Jul 2009 17:50:01 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

fasolke szparagowa gotuje...za chwile pojdzie na patelaske z maselkiem i buleczka tarta...
ech....

 a mogles nie wypedzac baby z chaty...  w przyszlosci panuj nad emocjami po tym jak przekroczysz  dzienna norme statystyczna gorzaly na ryj.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

zaraz...