zaraz...

Data: 2009-07-28 18:14:50
Autor: jadrys
zaraz...
konserwator pisze:
fasolke szparagowa gotuje...za chwile pojdzie na patelaske z maselkiem i buleczka tarta...
ech....

Tylko nie rozgotuj.. Musi być taka jeszcze chrupiąca..

Data: 2009-07-28 19:20:29
Autor: MH
zaraz...
konserwator pisze:
> fasolke szparagowa gotuje...za chwile pojdzie na patelaske z maselkiem i > buleczka tarta...
> ech....
>

>   Tylko nie rozgotuj.. Musi być taka jeszcze chrupiąca..

Może być rozgotowana i miękka. Dzisiaj dentysta urwał mi kła , więc staram się
pochłaniać produkty bezbolesne...

MH

Data: 2009-07-28 19:29:20
Autor: raff
zaraz...
[...]

No to masz Przerwe na Papierosa.

R.

Data: 2009-07-28 20:58:22
Autor: MH
zaraz...

> Może być rozgotowana i miękka. Dzisiaj dentysta urwał mi kła , więc staram się
> pochłaniać produkty bezbolesne...
> No to masz Przerwe na Papierosa.

Hehe , śmisznie się peta tak jara..  Nic to , dent obiecał mi , że w
poniedziałek znowu będę piękny i młody. Nowość !!  Implanty irydowe !!

MH

Data: 2009-07-28 21:03:51
Autor: Lorn
zaraz...
MH pisze:
[...]

Wytłumaczył Ci chociaż na czym polega ta implantacja? :> Nie lepiej z platyny? :)

Data: 2009-07-28 21:11:40
Autor: Lorn
zaraz...
raff pisze:

[...]

Do dupy... Zwinie się po zagryzieniu orzecha laskowego :)

Data: 2009-07-29 00:08:52
Autor: MH
zaraz...
MH pisze:

> Hehe , śmisznie się peta tak jara..  Nic to , dent obiecał mi , że w
> poniedziałek znowu będę piękny i młody. Nowość !!  Implanty irydowe !!

Wytłumaczył Ci chociaż na czym polega ta implantacja? :>

A na .uj miał mi to tłumaczyć. Przeca to wiadomo , wbijają gwoździa , albo
wkręcają kościowkręta. Zapytaj się w Castoramie. Ich doradcy wytłumaczą. Każdemu !!

MH

Data: 2009-07-29 00:37:47
Autor: Lorn
zaraz...
MH pisze:
MH pisze:
[...]

Dobrze, że jesteś tego świadom... Mając cykora przed wyrwaniem... Wstawka to pikuś. :)

zaraz...