zaraz...

Data: 2009-07-28 19:17:05
Autor: matador
zaraz...
konserwator pisze:
fasolke szparagowa gotuje...za chwile pojdzie na patelaske z maselkiem i buleczka tarta...
ech....

Ożeszzzz Ty... ;-)

Normalnie mnie wzięło na fasolkę - jadę na działkę !!!

matador.

Data: 2009-07-28 17:22:58
Autor: Panslavista
zaraz...
matador <matador@neostrada.pl> napisał(a):
jadę na działkę !!!

Tylko parchy mają swoje działki - kułaki

Data: 2009-07-28 19:39:43
Autor: matador
zaraz...
Panslavista pisze:
matador <matador@neostrada.pl> napisał(a):
jadę na działkę !!!

Tylko parchy mają swoje działki - kułaki

No chyba przesadziłeś, mam domek za miastem, z ogródkiem, wszystko odziedziczone jak należy... nazywamy to "działką", jak wszyscy.

matador.

Data: 2009-07-28 19:42:00
Autor: matador
zaraz...
Panslavista pisze:
matador <matador@neostrada.pl> napisał(a):
jadę na działkę !!!

Tylko parchy mają swoje działki - kułaki

Poza wszystkim jesteś cham i podszywaniec ubecko - uwolsko - ubecki.

matador.

Data: 2009-07-28 19:49:28
Autor: naprany jak kruk!
zaraz...
"Panslavista" <socjalpatriota.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(-a):

Tylko parchy mają swoje działki - kułaki

nie znasz sie pansravista - dzialki to wymysl komuchow dla zasluzonych
dzialaczy hehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-28 19:50:31
Autor: Panslavista
zaraz...

Użytkownik "Panslavista" <socjalpatriota.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:h4nc5h$dn1$1inews.gazeta.pl...
matador <matador@neostrada.pl> napisał(a):

> jadę na działkę !!!

Tylko parchy mają swoje działki - kułaki

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Podszywacz - jak zwykle z GWna.

Data: 2009-07-28 19:40:36
Autor: jadrys
zaraz...
matador pisze:
konserwator pisze:
[...]

Nie tylko Ciebie. U mnie właśnie się zagotowuje.

zaraz...