zaraz mnie chu... strzeli

Data: 2015-05-03 19:45:15
Autor: platformowe głupki
zaraz mnie chu... strzeli
POMOCY!!!

dostałem telefon w prezencie,
samsung gt-i9100
galaxy s ii
cyano gen mod

zaraz mnie w nim coÅ› strzli...

prośba o wyjaśnienie:
- jak zaorać cały telefon, żeby przywrócić oryginalny system bez żadnych pojebanych ulepszeń?
- lub przynajmniej jaka aplikacja i jak zainstalować do poczty i newsów?

Data: 2015-05-03 21:31:19
Autor: ToMasz
zaraz mnie chu... strzeli

- jak zaorać cały telefon, żeby przywrócić oryginalny system bez żadnych
pojebanych ulepszeń?
te "ulepszenia" mogą uniemożliwić "szpegowanie" więc - zwłaszcza Tobie - dziwie się ze chcesz je usunąć. CM nie ogranicza możliwości instalacji czegokolwiek

- lub przynajmniej jaka aplikacja i jak zainstalować do poczty i newsów?

wszystko instalować za pomocą sklepu google. Tyle że powinieneć mieć gmail, a news... to... o ile mi wiadomo nie jest tak łatwo.

ToMasz

Data: 2015-05-03 21:41:07
Autor: platformowe głupki
zaraz mnie chu... strzeli
wszystko instalować za pomocą sklepu google. Tyle że powinieneć mieć

dzięki, ale nie wiem zupełnie o co chodzi...

Data: 2015-05-03 21:45:20
Autor: ToMasz
zaraz mnie chu... strzeli
W dniu 03.05.2015 o 21:41, platformowe głupki pisze:
wszystko instalować za pomocą sklepu google. Tyle że powinieneć mieć

dzięki, ale nie wiem zupełnie o co chodzi...

za dużo do tÅ‚umaczenia. poproÅ› jakiekolwiek dziecko powyżej 10 lat,  z rodziny, krewnych, sÄ…siadów - chÄ™tnie zrobi z telefonem co bedziesz chciaÅ‚. Serio.
ToMasz

Data: 2015-05-03 21:51:39
Autor: platformowe głupki
zaraz mnie chu... strzeli
kur... ta po-technologia...

Data: 2015-05-04 08:04:39
Autor: Big Jack
zaraz mnie chu... strzeli
W wiadomo¶ci
*platformowe g³upki* napisa³(-a):

kur... ta po-technologia...

Poszukaj sobie TAJ lub TAP. Bêdzie Ci ³atwiej. Nam te¿. Najwy¿ej pójdziesz na p.m.t

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2015-05-04 13:33:40
Autor: Chris
zaraz mnie chu... strzeli
W dniu 2015-05-03 o 21:45, ToMasz pisze:
W dniu 03.05.2015 o 21:41, platformowe głupki pisze:
wszystko instalować za pomocą sklepu google. Tyle że powinieneć mieć

dzięki, ale nie wiem zupełnie o co chodzi...

za dużo do tłumaczenia. poproś jakiekolwiek dziecko powyżej 10 lat,

Spokojnie od 5-6 lat już sobie radzą z smartfonami/tabletami.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-05-05 18:56:17
Autor: platformowe głupki
zaraz mnie chu... strzeli
i co należy się cieszyć? że im tusk dupę obrobił zanim nauczyli się unikać idioty?

Data: 2015-05-06 11:16:23
Autor: Chris
zaraz mnie chu... strzeli
i co należy się cieszyć? że im tusk dupę obrobił zanim nauczyli się
unikać idioty?

Leków nie wziąłeś czy już za słabe i nie działają ?

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-05-05 23:55:10
Autor: LordBluzg®
zaraz mnie chu... strzeli
"ToMasz" wydumał(a) w wiadomości ID news:mi5t08$qg7$1dont-email.me

Pierdzielisz. Mam konto w sklepie play i nie ma to nic wspólnego z gmail. Co do newsów polecam https://play.google.com/store/apps/details?id=net.piaohong.newsgroup

--
LordBluzg®™
Have you heard the news? The dogs are dead!

Data: 2015-05-04 15:19:06
Autor: napromieniowanym na wskros teleANALFABETOM
zaraz mnie chuj strzeli
platformowe głupki wrote:
jak zaorać cały telefon

jednoczesnie nacisnac wlacznik/wylacznik (z boku po prawej)
oraz przycisk na dole z przodu "pozycja domowa" oraz
przycisk po lewej z boku dolna czesc; czyli glosnosc na
ciszej, odczekac az telebadziewie ponownie wystartuje,
czynnosc ta zwie sie "zelazne-restartowanie" ... moze na
poczatek pomoze....

Data: 2015-05-10 23:01:47
Autor: Titus Atomicus
zaraz mnie chu... strzeli