Data: 2012-03-07 12:02:36 | |
Autor: identifikator: 20040501 | |
zaraz mnie coś strzeli... | |
ludzie pomocy, mam samochód miałem z nim problem, bo nie palił mi na jeden gar, dużo różnych rzeczy wymieniłem i dalej nic... aż tu nagle jakiś mechanior jako że nie miał nowej świecy wziął jakąś starą używaną od audi lub mercedesa taką trzy-elektrodową i wkręcił do testów... samochód zaczał palić na 4 gary... ale... rano jak się go odpala po nocy zawsze zapala na 3 gary, ale po 5 sekundach włącza się 4 i już chodzi na 4... co do chuja?
|
|
Data: 2012-03-07 12:08:54 | |
Autor: komar | |
zaraz mnie coĹ strzeli... | |
W dniu 2012-03-07 12:02, identifikator: 20040501 pisze:
ludzie pomocy, mam samochĂłd miaĹem z nim problem, bo nie paliĹ mi na jeden gar, duĹźo pewnie kompresji brak. chwile pochodzi, uszczelni siÄ olejem i "dziaĹa" |
|
Data: 2012-03-07 12:12:09 | |
Autor: AZ | |
zaraz mnie coś strzeli... | |
On 03/07/2012 12:02 PM, identifikator: 20040501 wrote:
ludzie pomocy, mam samochód miałem z nim problem, bo nie palił mi naZmierz sprężanie. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-03-07 12:19:49 | |
Autor: to | |
zaraz mnie coś strzeli... | |
begin identifikator: 20040501
rano jak siÄ go odpala po nocy Brak kompresji, nieszczelnoĹÄ w dolocie blisko gĹowicy (przedmuch przez uszczelkÄ?), nieszczelnoĹÄ w wydechu blisko gĹowicy (pÄkniÄty kolektor?). -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-03-07 05:51:23 | |
Autor: grzech | |
zaraz mnie coś strzeli... | |
Brak kompresji, nieszczelność w dolocie blisko głowicy (przedmuch przez swap - jak nic :) grzech 626 |
|
Data: 2012-03-07 13:00:10 | |
Autor: mz | |
zaraz mnie coś strzeli... | |
Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:jj7f8c$4n7$1node2.news.atman.pl... ludzie pomocy, mam samochód miałem z nim problem, bo nie palił mi na jeden gar, dużo różnych rzeczy wymieniłem i dalej nic... aż tu nagle jakiś mechanior jako że nie miał nowej świecy wziął jakąś starą używaną od audi lub mercedesa taką trzy-elektrodową i wkręcił do testów... samochód zaczał palić na 4 gary... ale... rano jak się go odpala po nocy zawsze zapala na 3 gary, ale po 5 sekundach włącza się 4 i już chodzi na 4... co do chuja Nie bluzgaj |
|
Data: 2012-03-07 14:00:10 | |
Autor: identifikator: 20040501 | |
zaraz mnie coś strzeli... | |
Nie bluzgaj przepraszam |
|
Data: 2012-03-07 17:10:31 | |
Autor: DoQ | |
zaraz mnie coś strzeli... | |
W dniu 07-03-2012 12:02, identifikator: 20040501 pisze:
samochód zaczał palić na 4 gary... ale... rano jak się go odpala po nocy Może zbiera ci się płyn w 1 cylindrze (UPG puszcza). -- Pozdr. Grzymosław |
|
Data: 2012-03-07 17:15:22 | |
Autor: gobo | |
zaraz mnie coś strzeli... | |
U mnie był to objaw walniętej uszczelki pod głowicą. Zawsze po dłuższym postoju auto nie paliło na jeden cylinder. Po odpaleniu ciśnienie wypychało płyn w układ i jakoś auto działało. Po zgaszeniu płyn znowu dostawał się do środka zalewając świecę.
Trwało to ok 2 lat i tak jeździłem - problem nie był szczególnie dokuczliwy. Płyn nie ginął w wielkich ilościach, innych problemów nie było. Dopiero po tym czasie gdzieś na trasie silnik zaczął się grzać i zniknął płyn. Po ściągnięciu głowicy było świetnie widać miejsce nieszczelności, która powodowała nierówną pracę po postoju - było bardzo małe. Piotr |