Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   zaraz mnie coś strzeli...

zaraz mnie coś strzeli...

Data: 2012-03-07 12:02:36
Autor: identifikator: 20040501
zaraz mnie coś strzeli...
ludzie pomocy, mam samochód miałem z nim problem, bo nie palił mi na jeden gar, dużo różnych rzeczy wymieniłem i dalej nic... aż tu nagle jakiś mechanior jako że nie miał nowej świecy wziął jakąś starą używaną od audi lub mercedesa taką trzy-elektrodową i wkręcił do testów... samochód zaczał palić na 4 gary... ale... rano jak się go odpala po nocy zawsze zapala na 3 gary, ale po 5 sekundach włącza się 4 i już chodzi na 4... co do chuja?

Data: 2012-03-07 12:08:54
Autor: komar
zaraz mnie coś strzeli...
W dniu 2012-03-07 12:02, identifikator: 20040501 pisze:
ludzie pomocy, mam samochód miałem z nim problem, bo nie palił mi na jeden gar, dużo
różnych rzeczy wymieniłem i dalej nic... aż tu nagle jakiś mechanior jako że nie miał
nowej świecy wziął jakąś starą używaną od audi lub mercedesa taką trzy-elektrodową i
wkręcił do testów... samochód zaczał palić na 4 gary... ale... rano jak się go odpala po
nocy zawsze zapala na 3 gary, ale po 5 sekundach włącza się 4 i już chodzi na 4... co do
chuja?


pewnie kompresji brak. chwile pochodzi, uszczelni się olejem i "działa"

Data: 2012-03-07 12:12:09
Autor: AZ
zaraz mnie coś strzeli...
On 03/07/2012 12:02 PM, identifikator: 20040501 wrote:
ludzie pomocy, mam samochód miałem z nim problem, bo nie palił mi na
jeden gar, dużo różnych rzeczy wymieniłem i dalej nic... aż tu nagle
jakiś mechanior jako że nie miał nowej świecy wziął jakąś starą używaną
od audi lub mercedesa taką trzy-elektrodową i wkręcił do testów...
samochód zaczał palić na 4 gary... ale... rano jak się go odpala po nocy
zawsze zapala na 3 gary, ale po 5 sekundach włącza się 4 i już chodzi na
4... co do chuja?

Zmierz sprężanie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-07 12:19:49
Autor: to
zaraz mnie coś strzeli...
begin identifikator: 20040501
rano jak się go odpala po nocy
zawsze zapala na 3 gary, ale po 5 sekundach włącza się 4 i już chodzi na
4... co do chuja?

Brak kompresji, nieszczelność w dolocie blisko głowicy (przedmuch przez uszczelkę?), nieszczelność w wydechu blisko głowicy (pęknięty kolektor?). --
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-03-07 05:51:23
Autor: grzech
zaraz mnie coś strzeli...
Brak kompresji, nieszczelność w dolocie blisko głowicy (przedmuch przez
uszczelkę?), nieszczelność w wydechu blisko głowicy (pęknięty kolektor?).

swap - jak nic :)

grzech
626

Data: 2012-03-07 13:00:10
Autor: mz
zaraz mnie coś strzeli...

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:jj7f8c$4n7$1node2.news.atman.pl...
ludzie pomocy, mam samochód miałem z nim problem, bo nie palił mi na jeden gar, dużo różnych rzeczy wymieniłem i dalej nic... aż tu nagle jakiś mechanior jako że nie miał nowej świecy wziął jakąś starą używaną od audi lub mercedesa taką trzy-elektrodową i wkręcił do testów... samochód zaczał palić na 4 gary... ale... rano jak się go odpala po nocy zawsze zapala na 3 gary, ale po 5 sekundach włącza się 4 i już chodzi na 4... co do chuja

Nie bluzgaj

Data: 2012-03-07 14:00:10
Autor: identifikator: 20040501
zaraz mnie coś strzeli...
Nie bluzgaj

przepraszam

Data: 2012-03-07 17:10:31
Autor: DoQ
zaraz mnie coś strzeli...
W dniu 07-03-2012 12:02, identifikator: 20040501 pisze:
samochód zaczał palić na 4 gary... ale... rano jak się go odpala po nocy
zawsze zapala na 3 gary, ale po 5 sekundach włącza się 4 i już chodzi na
4... co do chuja?

Może zbiera ci się płyn w 1 cylindrze (UPG puszcza).


--
Pozdr. Grzymosław

Data: 2012-03-07 17:15:22
Autor: gobo
zaraz mnie coś strzeli...
U mnie był to objaw walniętej uszczelki pod głowicą. Zawsze po dłuższym postoju auto nie paliło na jeden cylinder. Po odpaleniu ciśnienie wypychało płyn w układ i jakoś auto działało. Po zgaszeniu płyn znowu dostawał się do środka zalewając świecę.

Trwało to ok 2 lat i tak jeździłem - problem nie był szczególnie dokuczliwy. Płyn nie ginął w wielkich ilościach, innych problemów nie było. Dopiero po tym czasie gdzieś na trasie silnik zaczął się grzać i zniknął płyn.
Po ściągnięciu głowicy było świetnie widać miejsce nieszczelności, która powodowała nierówną pracę po postoju - było bardzo małe.
Piotr

zaraz mnie coś strzeli...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona