zarobki kierowcy TIRa

Data: 2021-01-22 14:22:18
Autor: Slavo
zarobki kierowcy TIRa
Dzień dobry Państwu,

Do rozmowy z zagranicznym właścicielem polskiej firmy chciałbym wiedzieć czy proponowane przez niego warunki płacy i pracy są obiektywnie słabe, dobre, w sam raz, aby znaleźć i zatrudnić dobrego kierowcę.
czy na tej grupie są osoby zorientowane w temacie zarobków kierowców aut dostawczych i ciężarowych? I czy mogę tu na taki temat porozmawiać?

Data: 2021-01-22 13:27:11
Autor: K
zarobki kierowcy TIRa
On 22/01/2021 13:22, Slavo wrote:
[...]

Latwiej i szybciej bedzie jak pojedziesz na jakis parking i popytasz kierowcow.

Data: 2021-01-22 14:36:11
Autor: Jacek Maciejewski
zarobki kierowcy TIRa
Dnia Fri, 22 Jan 2021 14:22:18 +0100, Slavo napisał(a):

I czy mogę tu na taki temat porozmawiać?

Możesz ale wątpię czy się dowiesz czegoś pożytecznego. Nie ma tu
tirmanów ani znawców zagadnienia.
--
Jacek
-I hate haters-

Data: 2021-01-22 14:51:54
Autor: Slavo
zarobki kierowcy TIRa
Dnia Fri, 22 Jan 2021 14:22:18 +0100, Slavo napisał(a):

I czy mogę tu na taki temat porozmawiać?

Możesz ale wątpię czy się dowiesz czegoś pożytecznego. Nie ma tu
tirmanów ani znawców zagadnienia.

1. Kierowca na auto dostawcze do 3,5 tony, ADR, dostawy i odbiory od firm, osobisty załadunek i wyładunek, praca od poniedziałku do piątku, jazda po kraju bez noclegów, więc czasem trzeba wrócić wieczorem, pełny etat, 6000 zł brutto, wszystkie nadgodziny i ewentualne diety płatne zgodnie z aktualnymi przepisami, służbowy telefon, na święta bon zakupowy 500 zł.
Miesięcznie na rękę daje to zarobek ok. 6 tys.

2. Kierowca na auto ciężarowe 12 ton z windą, ADR, dostawy i odbiory od firm, osobisty załadunek i wyładunek, praca od poniedziałku do piątku, jazda po kraju z noclegami płatnymi ryczałtem 100 zł za nockę lub opłacony nocleg w motelu, pełny etat, 7000 zł brutto, wszystkie nadgodziny płatne zgodnie z aktualnymi przepisami, służbowy telefon, na święta bon zakupowy 500 zł.
Miesięcznie na rękę (z noclegami w aucie) daje to zarobek ok. 9-10 tys. zł.

Data: 2021-01-22 14:31:09
Autor: K
zarobki kierowcy TIRa
On 22/01/2021 13:51, Slavo wrote:
[...]

czyli znajac specyfike tej branzy w pierwszym przypadku dobrze bedzie jak dostaniesz 4500 na reke, a w drugim dobrze bedzie jak dostaniesz 6000 na reke.

Data: 2021-01-22 15:21:16
Autor: m4rkiz
zarobki kierowcy TIRa
On 2021-01-22 14:51, Slavo wrote:
Miesięcznie na rękę daje to zarobek ok. 6 tys.

Miesięcznie na rękę (z noclegami w aucie) daje to zarobek ok. 9-10 tys. zł.

ja bym jeszcze popatrzył przez pryzmat tego co się wozi, inaczej będzie wyglądała praca w której obsługujesz same hurtownie napojów a inaczej kiedy producenta styropianu ;)

i oczywiście jeszcze kwestie odpowiedzialności za powierzone mienie etc.

Data: 2021-01-22 16:51:37
Autor: nadir
zarobki kierowcy TIRa

Możesz ale wątpię czy się dowiesz czegoś pożytecznego. Nie ma tu
tirmanów ani znawców zagadnienia.

Ja tam trochę branżę znam, nie jako kierowca, ale pracownik firmy, która świadczyła m.in. usługi transportu, międzynarodowego też. Tyle, że mam dane sprzed kilku lat kiedy zarobki i przepisy były inne.

Data: 2021-01-22 16:56:54
Autor: nadir
zarobki kierowcy TIRa
W dniu 22.01.2021 o 14:22, Slavo pisze:
[...]

Zarobki są różne w zależności i tego co się robi i gdzie się robi, ale pieniądze to nie wszystko.
Spytaj potencjalnego pracodawcę jakie ma dla Ciebie atrakcje w przypadku gdybyś we frachcie przekroczył o kilka godzić pobyt w jakimś kraju UE i dopadła Cię kontrola? Na przykład odpowiednika naszego ITD.

Data: 2021-01-22 17:37:51
Autor: PiteR
zarobki kierowcy TIRa
in <news:ruejib$c62$1news.icm.edu.pl>
user Slavo pisze tak:

[...]

Patrzyłeś na jutubku?

https://www.youtube.com/c/RoadVlog/videos
https://www.youtube.com/watch?v=fxAGNraT8fA
https://www.youtube.com/results?search_query=zarobki+kierowcy

--
Piter

#ZawszeGratem
strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

Data: 2021-01-22 20:52:20
Autor: wowa
zarobki kierowcy TIRa
[...]

Przy A4 wiszą reklamy o pracy w Niemczech. Dla kierowcy 2500 euro.
Wojtek

Data: 2021-01-22 21:12:04
Autor: Poldek
zarobki kierowcy TIRa
W dniu 2021-01-22 o 20:52, wowa pisze:
[...]

To brutto, netto, razem z bonusami, czy bonusy dodatkowo?

Data: 2021-01-23 20:55:04
Autor: wowa
zarobki kierowcy TIRa

Przy A4 wiszą reklamy o pracy w Niemczech. Dla kierowcy 2500 euro.
Wojtek

To brutto, netto, razem z bonusami, czy bonusy dodatkowo?

Tego nie wiem.
Wojtek

Data: 2021-01-24 22:27:58
Autor: p0li
zarobki kierowcy TIRa
T->Dnia 2021-01-23 20:55:04 niejaki wowa napisał:

[...]

w niemczech zawsze podaje się płacę brutto bez bonusów

 --
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

zarobki kierowcy TIRa