żarówka padła?

Data: 2009-10-01 10:11:04
Autor: [Cichy]
żarówka padła?
Sprawdz podlaczenie zarowki, bo moze to nie byc xenon ale slabe polaczenie elektryczne do zwyklej zarowki.

Pozdrawiam,
Cichy

Data: 2009-10-01 10:25:07
Autor: Grejon
żarówka padła?
[Cichy] pisze:
Sprawdz podlaczenie zarowki, bo moze to nie byc xenon ale slabe polaczenie elektryczne do zwyklej zarowki.

Pozdrawiam,
Cichy

To można IMO łatwo sprawdzić - czy na konsoli jest pokrętło do regulacji wysokości :).

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2009-10-01 10:43:50
Autor: Kuba \(aka cita\)
żarówka padła?
Grejon wydusił z siebie te słowy:

[Cichy] pisze:
[...]

a co ma piernik do wiatraka?

Słabe połączenie elektryczne (zwlaszcza masa) i żarówka będzie swiecić na czerwono. Co ma do tego el. regulacja wysokości - nie mam pojęcia. Mozesz to wyjasnic?

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-10-01 10:46:03
Autor: Grejon
żarówka padła?
Kuba (aka cita) pisze:

a co ma piernik do wiatraka?

Słabe połączenie elektryczne (zwlaszcza masa) i żarówka będzie swiecić na czerwono. Co ma do tego el. regulacja wysokości - nie mam pojęcia. Mozesz to wyjasnic?

Jeśli jest - to na 100% nie ma ksenonów (nie sądzę, żeby w niespełna 4-letnim służbowym aucie ktoś się chciał bawić w samoróby). Jeśli nie ma - to są ksenony (no, na 90% :) ).

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2009-10-01 10:57:15
Autor: Kuba \(aka cita\)
żarówka padła?

Kuba (aka cita) pisze:

[...]

a w tym kontekście :D no to sie zgadza...

Po prostu nie zakumałem do czego sie podpiąłeś.

Data: 2009-10-01 11:01:47
Autor: Grejon
żarówka padła?
Kuba (aka cita) pisze:

a w tym kontekście :D no to sie zgadza...

Po prostu nie zakumałem do czego sie podpiąłeś.

Fakt, moja mea culpa :)

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

Data: 2009-10-01 21:54:17
Autor: ia
żarówka padła?

To można IMO łatwo sprawdzić - czy na konsoli jest pokrętło do regulacji wysokości :).

nie ma pokrętła :|

żarówka padła?