żarówki D2S z allegro

Data: 2009-05-31 21:58:00
Autor: Alti
żarówki D2S z allegro
Chcę kupić nowe żarówki Philipsa D2S. Na allegro sporo tego jest i oczywi¶cie wszystkie oryginały i ceny w okolicach 150pln/szt.
Kupował kto¶? Wszystko z nimi OK?

Wojtek

Data: 2009-06-01 07:35:25
Autor: red
ĹĽarĂłwki D2S z allegro
On 2009-05-31 21:58:00 +0200, "Alti" <alti71@gazeta.pl> said:

Chcę kupić nowe żarówki Philipsa D2S. Na allegro sporo tego jest i oczywiście wszystkie oryginały i ceny w okolicach 150pln/szt.
Kupował ktoś? Wszystko z nimi OK?

Większość raczej podróbki, tutaj więcej:
http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=223141&c=0&f=9

Data: 2009-06-01 17:06:51
Autor: Mirek Ziółek
żarówki D2S z allegro

Użytkownik "red" <red@redplanet.com> napisał w wiadomo¶ci news:gvvpau$lu0$1inews.gazeta.pl...
On 2009-05-31 21:58:00 +0200, "Alti" <alti71@gazeta.pl> said:

Chcę kupić nowe żarówki Philipsa D2S. Na allegro sporo tego jest i oczywi¶cie wszystkie oryginały i ceny w okolicach 150pln/szt.
Kupował kto¶? Wszystko z nimi OK?

Większo¶ć raczej podróbki, tutaj więcej:
http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=223141&c=0&f=9

Ja kupilem na allegro ( megalamp) D2S Philipsa i mialy wlasnie taka zielonkawa poswiate.
Po roku uzytkowania wcale nie stwierdzilem gorszego swiecenia niz oryginalne OSRAMy.
Slyszalem opinie ze wlasnie OSRAMy maja bardziej "niebieskie" swiatlo a Philipsy maja zielnonkawa barwe i ze tak ma byc.
Widzialem xenony w VW (philips) i Honda(Osram ) bylo widac roznice w kolorze (oba 4300k fabryczne)

Pozdr
Mirek

żarówki D2S z allegro