żarówki Tungsram opinie

Data: 2014-10-08 00:28:06
Autor: Wiwo
żarówki Tungsram opinie

Użytkownik "Y" <osoba@microsoft.com> napisał w wiadomości news:542ebeda$0$18093$65785112news.neostrada.pl...
Czy ktoś z Was używa żarówek H4 Tungsram Megalight Ultra 120% i podzieli się opinią na ich temat? Jak wygląda sprawa z ich żywotnością?

Miałem dawniej wersję 90% i byłem zadowolony z ilości światła, żarówki te wytrzymały 7 miesięcy.

Jeśli byłeś zadowolony z poprzednich, to i z tych będziesz.

Światła jest naprawdę sporo, wg mnie są porównywalne z Osram NB.

Trwałość taka jak we wszystkich super/hiper/mega/% markowych żarówkach.

Wiwo

żarówki Tungsram opinie