Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   zarowki h4 mocniejsze od standardowych

zarowki h4 mocniejsze od standardowych

Data: 2011-06-16 22:15:16
Autor: Waldek Godel
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
Dnia Thu, 16 Jun 2011 23:02:45 +0200, marek napisał(a):

potrzebuje mocniejsze zarowki H4. widze na stronie firmy bosma ze sa 100/55, 100/80, 100/90, 130/90 i nawet 160/90.
Czy ktos uzywa jakichkolwiek mocniejszych i moglby ewentualnie polecic ? przesadzac nie zamierzam, wiec te dwie ostatnie raczej odpadaja ze wzgledu na grubosc kabli w instalacji oraz obawe o plastikowe czesci reflektora, choc nie ukrywam ze byly by rewelacyjne zapewne. szukam jakichs porzadnych setek. czy ktos uzywa zarowek tej firmy ?

od razu uprzedzam ze niepotrzebny jest trollig w stylu ze to nielegalne itp. tam gdzie chce to uzyc jest to legalne.

Jest to nielegalne i głupie, bo przeciąża instalację i wypala styki.
Wyczyść dokładnie reflektory, zadbaj o instalację, żeby nie było spadków
napięcia itp.
Wkładanie mocniejszych żarówek to leczenie syfa pudrem.


--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-06-16 22:50:36
Autor: G Nowak
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
potrzebuje mocniejsze zarowki H4. widze na stronie firmy bosma ze sa
100/55,  100/80, 100/90, 130/90 i nawet 160/90.
Czy ktos uzywa jakichkolwiek mocniejszych i moglby ewentualnie
polecic ?  przesadzac nie zamierzam, wiec te dwie ostatnie raczej

Jest to nielegalne i głupie, bo przeciąża instalację i wypala styki.
Wyczyść dokładnie reflektory, zadbaj o instalację, żeby nie było spadków
napięcia itp.
Wkładanie mocniejszych żarówek to leczenie syfa pudrem.


Potwierdzam. W swoim rzechu wlozylem chinskie setki. Cale szczescie, ze przepalily sie zanim ujaralem styki do konca, oskrobalem tylko troche i wlozylem normalne zarowki.

--
Pozdr
G

Data: 2011-06-16 23:27:54
Autor: marek
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
Jest to nielegalne i głupie, bo przeciąża instalację i wypala styki.
Wyczyść dokładnie reflektory, zadbaj o instalację, żeby nie było spadków
napięcia itp.
Wkładanie mocniejszych żarówek to leczenie syfa pudrem.

tam gdzie chce to uzywac jest legalne. czy glupie to bym sie klocil. reflektory sa czyste, instalacja sprawna a mimo to brakuje swiatla. wyobraz sobie droge rowna jak stol, bez zakretow, az po horyzont. a i bez innych uzyszkodnikow drogi :)

Data: 2011-06-16 23:30:53
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
W dniu 2011-06-16 23:27, marek pisze:
Jest to nielegalne i głupie, bo przeciąża instalację i wypala styki.
Wyczyść dokładnie reflektory, zadbaj o instalację, żeby nie było spadków
napięcia itp.
Wkładanie mocniejszych żarówek to leczenie syfa pudrem.

tam gdzie chce to uzywac jest legalne. czy glupie to bym sie klocil.
reflektory sa czyste, instalacja sprawna a mimo to brakuje swiatla.
wyobraz sobie droge rowna jak stol, bez zakretow, az po horyzont. a i
bez innych uzyszkodnikow drogi :)

To lepiej zamontować dwa dodatkowe reflektory dalekosiężne. :)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2011-06-16 23:04:57
Autor: Waldek Godel
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
Dnia Thu, 16 Jun 2011 23:30:53 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

tam gdzie chce to uzywac jest legalne. czy glupie to bym sie klocil.
reflektory sa czyste, instalacja sprawna a mimo to brakuje swiatla.
wyobraz sobie droge rowna jak stol, bez zakretow, az po horyzont. a i
bez innych uzyszkodnikow drogi :)

To lepiej zamontować dwa dodatkowe reflektory dalekosiężne. :)

o, to to..
z oddzielnymi kablami, przekaźnikiem i oddzielnym wyłącznikiem. Dostosowanym do ich poboru prądu.
W dodatku skoro nikogo nie ma aż po horyzont, to po cholerę tracić światło
na asymetryczność i skierowanie w dół...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-06-17 00:00:48
Autor: marek
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
To lepiej zamontować dwa dodatkowe reflektory dalekosiężne. :)

tez o tym mysle. a moze do nich zamiast h3 wpakowac hidy ? wiem ze tak ludzie robia.

Data: 2011-06-16 23:44:07
Autor: Bydlę
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
On 2011-06-16 23:27:54 +0200, "marek" <kbf@olndf.bn> said:

reflektory sa czyste

Nowe, czy stare?
Bo często pomaga umożliwienie światłu skuteczne odbicie się i przeniknięcie.
Czyli odbłyśniki i szkła.


, instalacja sprawna a mimo to brakuje swiatla.

Czyli trzeba długie, halogeny, ksenony...
....ale najpierw podstawowe rzeczy.
:-)

 wyobraz sobie droge rowna jak stol, bez zakretow, az po horyzont. a i bez innych uzyszkodnikow drogi :)

To długie.
:-)))


--
Bydlę

Data: 2011-06-17 00:02:01
Autor: marek
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
Nowe, czy stare?

stare.

Bo często pomaga umożliwienie światłu skuteczne odbicie się i przeniknięcie.
Czyli odbłyśniki i szkła.

wyjalem cale lapy i umylem w domu dokladnie.
nawet kostki wymienilem na nowe profilaktycznie.

Data: 2011-06-17 00:44:45
Autor: Nex@pl
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
W dniu 2011-06-17 00:02, marek pisze:
Nowe, czy stare?

stare.

Bo często pomaga umożliwienie światłu skuteczne odbicie się i
przeniknięcie.
Czyli odbłyśniki i szkła.

wyjalem cale lapy i umylem w domu dokladnie.
nawet kostki wymienilem na nowe profilaktycznie.

odbłyśniki nie zmatowiały?

Moim zdaniem wypiaskowane szkło, choć nie iwem co to za auto, ale to standard po nastu latach uzytkowania.

Data: 2011-06-17 01:14:14
Autor: marek
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
odbłyśniki nie zmatowiały?

Moim zdaniem wypiaskowane szkło, choć nie iwem co to za auto, ale to standard po nastu latach uzytkowania.

nic nie zmatowialo. lampy sa jak nowe. oczywiscie rozumiem ze wiekszosc tutaj piszacych nigdy nie widzialo takiej drogi po ktorych sie poruszam. ja za pierwszym razem tez bylem w szoku :)
drogi wygladaja tak, ze po horyzont widac jezdnie(w dzien), zadnego zakretu i wniesien, po bokach nic, rowniez po horyzont. no i zwyczajnie dlugie swiatla sa za krotkie aby bezpiecznie tamtedy jezdzic 100km/h. tzn ja sie dziwnie czuje i chcialbym widziec dalej. zwlaszcza ze czasem zdarzy sie ze na drodze siedzi sobie dosyc duze zwierze, czasami martwe. zdarzaja sie tez dziury spore. niestety jest tak ze jedziesz np 100-200km i droga zajebista, a nagle pojawia sie gleboka dziura. czlowiek przyzwyczajony do dobrej drogi jedzie szybciej niz gdyby dziury byly czesciej i po prostu jest mniej uwazny.. w dodatku nie ma przeciwskazan aby uzyc dodatkowej mocy swiatel poniewaz natezenie ruchu w tamtym rejonie nocą jest 1 samochod/noc lub zadnego w najlepszym wypadku.
oto probka takiej drogi (tu akurat bez asfaltu)
http://img585.imageshack.us/img585/7650/img18421.jpg

ostatecznie temat mocniejszych zarowek poszucilem i bede sie sklanial ku zamontowaniu kilku reflektorow dalekosieznych. ale podobna historia bo widze ze produkuja h3 130watowe :D
Wesem produkuje takie reflektory i chwali sie ze mozna wsadzic 100w. ciekawe czy wsadzenie 130w cos popsuje ?

Data: 2011-06-17 03:38:15
Autor: marek
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
oto probka takiej drogi (tu akurat bez asfaltu)
http://img585.imageshack.us/img585/7650/img18421.jpg

tu troche lepsza probka istoty problemu :
http://img850.imageshack.us/img850/9950/dsc01466y.jpg

:)

Data: 2011-06-17 10:56:48
Autor: Marek P.
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
temat mocniejszych zarowek poszucilem i bede sie sklanial
ku zamontowaniu kilku reflektorow dalekosieznych. ale podobna
historia bo widze ze produkuja h3 130watowe :D
Wesem produkuje takie reflektory i chwali sie ze mozna wsadzic 100w.
ciekawe czy wsadzenie 130w cos popsuje ?

Uratują cię tylko dalekosiężne umieszczone jak najwyżej.

Data: 2011-06-17 18:30:10
Autor: Bydlę
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
On 2011-06-17 00:02:01 +0200, "marek" <kbf@olndf.bn> said:

Nowe, czy stare?

stare.

Bo często pomaga umożliwienie światłu skuteczne odbicie się i przeniknięcie.
Czyli odbłyśniki i szkła.

wyjalem cale lapy i umylem w domu dokladnie.

Nienienie.
Nowe (zregenrowane) odbłyśniki i nowe (wyszlifowane) szkła.
Po wielu latach się po prostu zużywają.

A po obejrzeniu terenu, po którym chcesz jeździć, to zdecydowanie przeróbka pojazdu:

<http://www.johndglynn.com/wp-content/uploads/2009/12/Porsche-911-Cibie-Monte-Carlo.jpg>

:-)




--


Bydlę

Data: 2011-06-18 16:12:02
Autor: Robert Rędziak
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
On Thu, 16 Jun 2011 23:27:54 +0200, marek <kbf@olndf.bn> wrote:

wyobraz sobie droge rowna jak stol, bez zakretow, az po horyzont. a i bez innych uzyszkodnikow drogi :)

 To potrzebujesz tego:
 http://www.rallylights.com/Hella_Rallye_4000.aspx

 r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

zarowki h4 mocniejsze od standardowych

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona