zarowki h4 mocniejsze od standardowych

Data: 2011-06-16 23:56:21
Autor: Krzysztof 45
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
marek napisał(a):
potrzebuje mocniejsze zarowki H4. widze na stronie firmy bosma ze sa
100/55, 100/80, 100/90, 130/90 i nawet 160/90. Czy ktos uzywa
jakichkolwiek mocniejszych i moglby ewentualnie polecic ?
Kiedy¶ temat przerabiałem osobi¶cie, kupowałem, testowałem i
stwierdziłem że to jedno wielkie gówno.
¦wieci trochę mocniej, tylko że w dalszym ci±gu żółto i rozpieprza
akumulator na wolnych obrotach.

Po tamtych testach stwierdziłem że podstawa zajebistych H4 to:
Na wtykach od żarówek masz mieć co najmniej 14V na wolnych obrotach.
Jak masz mniej V, pomaga dodatkowa masa na silnik, i z plusem tez można pokombinować jak gdzie¶ masz straty, ale w tedy polecam wizytę u elektryka.
Nowe oryginalne odbły¶niki w reflektorach jak s± już h....e, i żarówki
typu np. Philips Blue Vision lub Vision Plus. Osram też ma dobre, ale
nie używałem.

Uwierz mi, to ¶wieci zajebi¶cie.
--
Krzysiek

Data: 2011-06-16 23:59:49
Autor: marek
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
Nowe oryginalne odbły¶niki w reflektorach jak s± już h....e, i żarówki
typu np. Philips Blue Vision lub Vision Plus. Osram też ma dobre, ale
nie używałem.

kiedys mialem philips blue vision. oprocz skroconej zywotnosci nie zauwazylem polepszenia swiatel. a i cena byla chora z tego co pamietam.

Data: 2011-06-16 22:16:13
Autor: to
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
begin marek
kiedys mialem philips blue vision. oprocz skroconej zywotnosci nie
zauwazylem polepszenia swiatel. a i cena byla chora z tego co pamietam.

One mają być niebieskawe, a nie lepiej świecić.

Data: 2011-06-17 06:50:51
Autor: Krzysztof 45
to napisał(a):
One mają być niebieskawe, a nie lepiej świecić.
Ty chyba jesteĹ› daltonistÄ… jak one sÄ… niebieskawe.
--
Krzysiek

Data: 2011-06-17 10:06:09
Autor: to
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
begin Krzysztof 45
One mają być niebieskawe, a nie lepiej świecić.
Ty chyba jesteĹ› daltonistÄ… jak one sÄ… niebieskawe.

JesteĹ› analfabetÄ…?

Data: 2011-06-17 21:07:56
Autor: Krzysztof 45
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
to napisał(a):
JesteĹ› analfabetÄ…?
Jesteś pedałem?
--
Krzysiek

Data: 2011-06-17 21:41:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
Hello Krzysztof,

Friday, June 17, 2011, 9:07:56 PM, you wrote:

to napisał(a):
Jeste¶ analfabet±?
Jeste¶ pedałem?

Chyba ty.

--
Best regards,

Data: 2011-06-17 22:26:26
Autor: Krzysztof 45
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Jeste¶ analfabet±?
Jeste¶ pedałem?
Chyba ty.
Obraziłem panienkę, czy następny daltonista?
¦wiatło zbliżone do dziennego o temperaturze barwowej 4000° Kelvina to niebieskawe?
--
Krzysiek

Data: 2011-06-17 23:34:54
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, June 17, 2011, 10:26:26 PM, you wrote:

RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Jeste¶ analfabet±?
Jeste¶ pedałem?
Chyba ty.
Obraziłem panienkę, czy następny daltonista?

Wolę być daltonist± niż ciot± wpieraj±c± innym swoje odchylenie i
używaj±c± swoich fantazji seksualnych jako argumentu.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-06-18 09:23:41
Autor: Krzysztof 45
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Wolę być daltonist± niż ciot± wpieraj±c± innym swoje odchylenie
Nie odpowiedziałe¶ na pytanie, czy ¶wiatło zbliżone do dziennego o temperaturze barwowej 4000° Kelvina to ¶wiatło niebieskawe?
--
Krzysiek

Data: 2011-06-18 09:37:14
Autor: RoMan Mandziejewicz

Saturday, June 18, 2011, 9:23:41 AM, you wrote:

RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Wolę być daltonist± niż ciot± wpieraj±c± innym swoje odchylenie
Nie odpowiedziałe¶ na pytanie,

Nie odpowiadam na pytania trolli, wpieraj±cym innym własne odchylenia
seksualne.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-06-18 09:50:04
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
Hello Krzysztof,

Saturday, June 18, 2011, 9:23:41 AM, you wrote:

RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Wolę być daltonistą niż ciotą wpierającą innym swoje odchylenie
Nie odpowiedziałeś na pytanie,

Nie odpowiadam na pytania trolli, wpierającym innym własne odchylenia
seksualne.

Roman, wyluzuj. Nie chcę tu bronić Krzyśka, ale fakt jest taki, że osobnika "to" spora część grupy ma w KFie. I to nie bez powodu.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-06-18 10:08:03
Autor: to
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Roman, wyluzuj. Nie chcę tu bronić Krzyśka, ale fakt jest taki, że
osobnika "to" spora część grupy ma w KFie. I to nie bez powodu.

Ojejku! To okropne!

Data: 2011-06-18 10:55:13
Autor: RoMan Mandziejewicz
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
Hello Marcin,

Saturday, June 18, 2011, 9:50:04 AM, you wrote:

Wolę być daltonist± niż ciot± wpieraj±c± innym swoje odchylenie
Nie odpowiedziałe¶ na pytanie,
Nie odpowiadam na pytania trolli, wpieraj±cym innym własne odchylenia
seksualne.
Roman, wyluzuj. Nie chcę tu bronić Krzy¶ka, ale fakt jest taki, że
osobnika "to" spora czę¶ć grupy ma w KFie. I to nie bez powodu.

Ależ wiem - sam już do tego dojrzewam. Jednak nie zmieni to faktu, że
wyzywanie kogo¶ od pedałów jest zagrywk± poniżej pasa.

--
Best regards,

Data: 2011-06-18 11:04:30
Autor: Krzysztof 45
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Jednak nie zmieni to faktu, że
wyzywanie kogo¶ od pedałów jest zagrywk± poniżej pasa.
Wyzywanie? W którym miejscu wyzywam kogo¶ od pedałów?

To ty wyzywasz! Ciota z twojej strony, to na jakiej jest wysoko¶ci hipokryto?
--
Krzysiek

Data: 2011-06-18 11:14:13
Autor: RoMan Mandziejewicz

Saturday, June 18, 2011, 11:04:30 AM, you wrote:

RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Jednak nie zmieni to faktu, że
wyzywanie kogo¶ od pedałów jest zagrywk± poniżej pasa.
Wyzywanie? W którym miejscu wyzywam kogo¶ od pedałów?

*PLONK!* - nie ma sensu z trollem, który nie pamięta co sam pisał,
dyskutować.

--
Best regards,

Data: 2011-06-18 11:35:30
Autor: Krzysztof 45
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
RoMan Mandziejewicz napisał(a):
*PLONK!* - nie ma sensu z trollem, który nie pamięta co sam pisał, dyskutować.
Fakaj się razem ze swoim plonkiem i naucz sie czytać ze zrozumieniem.

Pomogę ci.
Znak zapytania na końcu to nie stwierdzenie faktu matołku.
To znak interpunkcyjny który stawia się na końcu zdania by otrzymać dane informacje od osoby pytanej.
Tylko matoł może sie o to obrazić.
--
Krzysiek

Data: 2011-06-18 12:39:03
Autor: Bydlę
On 2011-06-18 11:35:30 +0200, Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl> said:

RoMan Mandziejewicz napisał(a):
*PLONK!* - nie ma sensu z trollem, który nie pamięta co sam pisał, dyskutować.
Fakaj się

To bez sensu, je¶li założył filtr.

[...]

To chyba o to chodzi:

On 2011-06-17 21:07:56 +0200, Krzysztof 45 <mekarWYTNIJTO@vp.pl> said:

to napisał(a):
Jeste¶ analfabet±?
Jeste¶ pedałem?

Tu zgodnie osi±gneli¶cie poziom...

....do¶ć niski.
;-)

--
Bydlę

Data: 2011-06-18 10:44:02
Autor: to
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
begin BydlÄ™
Tu zgodnie osiągneliście poziom...

...dość niski.
;-)

Ja stwierdziłem tylko fakt. :-) Jeśli ktoś nie widzi różnicy pomiędzy "mają być", a "są", to zapewne do grona analfabetów należy.

Data: 2011-06-18 13:02:57
Autor: Krzysztof 45
to napisał(a):
Ja stwierdziłem tylko fakt. :-) Jeśli ktoś nie widzi różnicy pomiędzy "mają być", a "są", to zapewne do grona analfabetów należy.
Jeżeli one nie są, to jak maja być? Zdrowy?
--
Krzysiek

Data: 2011-06-18 12:57:54
Autor: Krzysztof 45
Bydlę napisał(a):
RoMan Mandziejewicz napisał(a):
*PLONK!* - nie ma sensu z trollem, który nie pamięta co sam pisał, dyskutować.
Fakaj się
To bez sensu, je¶li założył filtr.
Niech zakłada. Na Ciebie też założył? Jak nie to pewnie poczyta :-D
[...]
:-D
Jeste¶ analfabet±?
Jeste¶ pedałem?
Tu zgodnie osi±gneli¶cie poziom...
...do¶ć niski.
Zgadzam się.
--
Krzysiek

Data: 2011-06-18 13:11:34
Autor: RoMan Mandziejewicz
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
Hello Bydlę,

Saturday, June 18, 2011, 12:39:03 PM, you wrote:

*PLONK!* - nie ma sensu z trollem, który nie pamięta co sam pisał, dyskutować.
Fakaj się
To bez sensu, je¶li założył filtr.

Ale Ty oczywi¶cie musiałe¶ ¶cierwo ze ¶mietnika wywlec :(

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-06-18 11:53:34
Autor: to
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
begin RoMan Mandziejewicz
Ale Ty oczywiście musiałeś ścierwo ze śmietnika wywlec :(

WidzÄ™, ĹĽe i Ty masz swoje ekscentryczne hobby -- informowanie wszem i wobec kogo masz w KF-ie. :>

Data: 2011-06-18 14:18:59
Autor: RoMan Mandziejewicz
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
Hello to,

Saturday, June 18, 2011, 1:53:34 PM, you wrote:

Ale Ty oczywi¶cie musiałe¶ ¶cierwo ze ¶mietnika wywlec :(
Widzę, że i Ty masz swoje ekscentryczne hobby -- informowanie wszem i
wobec kogo masz w KF-ie. :>

Informuję, żeby się nie trudził pisaniem do mnie jeden z drugim.

--
Best regards,

Data: 2011-06-18 18:35:16
Autor: Bydlę
On 2011-06-18 14:18:59 +0200, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> said:

Hello to,

[...]

To kiedy¶ miało sens. Sprawdza się też w małych gronach.
("...Janie! Jan powie temu panu, że dla tego pana państwa w domu nie ma i nigdy nie będzie!...")

Ba! Kto¶ nawet mógłby rzec, że to oznaka szacunku okazywanego osobie, o której ma się zdanie, że jest ostani± szmat± czy czym¶ podobnym.
Z drugiej strony - pro¶ciej jest nie czytać. Po prostu...
(chyba, że ważna jest kwestia Ostatniego Zdania - wtedy publiczne plonkowanie wprawdzie ostatniego zdania nie daje, ale pozwala udawać, że się z honorem z dyskusji uciekło ;-))

--
Bydlę

Data: 2011-06-18 13:34:40
Autor: Krzy¶ 45
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Ale Ty oczywi¶cie musiałe¶ ¶cierwo ze ¶mietnika wywlec :(
No to drugi raz zes sie juz przdstawil chipokryto.
Wiec znizajac sie do ciebie, powiadam pierdol się razem ze swoim smietnikem.
EOT
--
Krzysiek

Data: 2011-06-18 11:56:34
Autor: to
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
begin KrzyĹ› 45
No to drugi raz zes sie juz przdstawil chipokryto.

Teraz juĹĽ wiem na pewno, ĹĽe jesteĹ› stuprocentowym analfabetÄ…. :-)

Wiec znizajac sie do
ciebie, powiadam pierdol siÄ™ razem ze swoim smietnikem.

Czy mógłbyś szerzej opisać tę technikę seksualną?

Data: 2011-06-18 21:18:27
Autor: Krzysztof 45
to napisał(a):
No to drugi raz zes sie juz przdstawil chipokryto.
Teraz juĹĽ wiem na pewno, ĹĽe jesteĹ› stuprocentowym analfabetÄ…. :-)
A ty tępakiem.
Wiec znizajac sie do
ciebie, powiadam pierdol siÄ™ razem ze swoim smietnikem.
Czy mógłbyś szerzej opisać tę technikę seksualną?
Ty na dole a RoMan na gĂłrze. Potem zmiana.
--
Krzysiek

Data: 2011-06-19 00:35:29
Autor: to
[...]

A Ty dwa razy.

Wiec znizajac sie do
ciebie, powiadam pierdol siÄ™ razem ze swoim smietnikem.
Czy mógłbyś szerzej opisać tę technikę seksualną?
Ty na dole a RoMan na gĂłrze. Potem zmiana.

Czy nie uważasz, że gejowskie fantazje na temat interlokutorów z usenetu wypadałoby leczyć albo przynajmniej skonsultować ze specjalistą?

Data: 2011-06-18 14:17:19
Autor: RoMan Mandziejewicz
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
Hello Krzy¶,

Saturday, June 18, 2011, 1:34:40 PM, you wrote:

Ale Ty oczywi¶cie musiałe¶ ¶cierwo ze ¶mietnika wywlec :(
No to drugi raz zes sie juz przdstawil chipokryto.

Że kto, analfabeto?

*PLONK!* na kolejne wcielenie. ¦mietnik duży jest - zmie¶cisz się.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-06-18 18:30:23
Autor: Bydlę
On 2011-06-18 13:11:34 +0200, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> said:

Hello Bydlę,

[...]

Wiesz, mam swoj± politykę filtrowania tre¶ci i ona się sprawdza.
Je¶li komu¶ odpisuję, to nie oznacza to ani tego, że ma dobr± kartotekę u mnie, ani tego, że ma zł±.
Po prostu ¶wiat się dzieli na tych będ±cych w KF i na tych, którzy do niego trafi±.
;-)))

--
Bydlę

Data: 2011-06-18 09:51:41
Autor: Krzysztof 45
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Nie odpowiadam na pytania trolli
A co teraz po raz trzeci robisz? Trollu
--
Krzysiek

Data: 2011-06-17 23:49:16
Autor: cbnet
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
Miałem takie.
Mają krótką żywotność, świecą nieco lepiej niż większość "zwykłych"...

Ale najwaĹĽniejsze: NIE sÄ… niebieskawe.

BTW lepsze sÄ… ĹĽarĂłwki firmowane przez Bosch'a.

--
CB

Data: 2011-06-18 09:39:10
Autor: Krzysztof 45
zarowki h4 mocniejsze od standardowych
to napisał(a):
begin marek

kiedys mialem philips blue vision. oprocz skroconej zywotnosci nie
zauwazylem polepszenia swiatel. a i cena byla chora z tego co pamietam.
One mają być niebieskawe, a nie lepiej świecić.
Dokształć się a pieprz farmazony.
http://skoda.autokacik.pl/pages/zarowki/zarowki.htm
--
Krzysiek

Data: 2011-06-17 06:55:59
Autor: Krzysztof 45
marek napisał(a):
kiedys mialem philips blue vision. oprocz skroconej zywotnosci nie zauwazylem polepszenia swiatel. a i cena byla chora z tego co pamietam.
Ale chrzanisz farmazony.
Jeszcze raz. Sama żarówka to pół sukcesu.
Napięcie na wtyczce to raz(min. 14V), a dwa, odbły¶niki czyste.
--
Krzysiek

Data: 2011-06-17 00:47:03
Autor: Nex@pl
zarowki h4 mocniejsze od standardowych

Najlepszy sposób to zrobienie ¶wiateł na przekaĽnikach - podpinasz przekaĽniki pod akumulator jako zasilanie, odpalanie cewki starym kablem od ¶wiateł, wyj¶cie idzie na lampy... ¶wiec± lepiej niż fabryczne ;)

Na forach o golfów, polo itp. znajdziesz schematy, nr przekaĽników itepe. Ważny jest oczywi¶cie odpowiedni przekrój kabli zasilaj±cych itp.

zarowki h4 mocniejsze od standardowych