żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności

Data: 2012-01-03 00:09:22
Autor: gr
żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności
On 31 Gru 2011, 19:14, "yapann" <yap...@powietrze.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU

Prawa gospodarki i ekonomii zawsze uświęcają środki -
parszywość ludzka to chyba jedna z główncyh cech tego gatunku. (która z
resztą zawsze całkiem naturalnie wyprzedza prawo).

Analogiczne strategie (i ich konsekwencje) równie dobrze innymi obszarami
życia (np. naszym zdrowiem. Oraz edukacją - któe prostu są zbyt szkodliwe
dla 'planu'.).

Mercedes Sprinter rdzewieje po 5 latach.

Data: 2012-01-03 16:40:13
Autor: sqlwiel
W dniu 2012-01-03 09:09, gr pisze:
[...]

A mój W124 '90 = ani śladu rdzy ;)
Jego wartość rynkowa wg tabel ubezpieczycieli = ~6kpln. Proponowano mi za niego 20k, posłałem na drzewo.

Aż dziwne, że "w samochodach" tak późno wpadli na "spisek żarówkowy".
Jeszcze w latach '80 czytałem poważne opracowania, że producentom OPŁACA się robić trwałe i niezawodne drukarki komputerowe (no - ale wtedy drukarka kosztowała i tu i tam tyle, co używany samochód), bo mniej ich kosztuje potem serwis.

--
Tnx.         sqlwiel

Data: 2012-01-03 17:10:45
Autor: qwerty
Użytkownik "sqlwiel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jdv7gt$ii5$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Fiaty i polonezy rdzewiały już w katalogu. :)

żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności