żart Wrony

Data: 2011-11-15 22:10:18
Autor: Serb
żart Wrony
Amerykanie się nabujają z Polskiego Sculego.
http://deser.pl/deser/1,111857,10638917,Amerykanski_komik_zartuje_z_kpt__Wrony__Polonia_oburzona.html

Zaprotestujmy solidarnie. Wpisujćie mista

[i] Białobrzegi

Serb

Data: 2011-11-15 22:26:18
Autor: Delfino Delphis
?art Wrony
Serb wrote:

[i] Białobrzegi

Ale te Białobrzegi od rozbitego Antka, czy inne? :)

Data: 2011-11-15 22:31:04
Autor: Robert Tomasik
żart Wrony
Użytkownik "Serb" <Serb1978@wp.pl> napisał w wiadomości news:j9ukg6$i9p$1news.onet.pl...
[...]

Protest, to jeszcze rozumiem, ale czemu ze zniczem? Bo [i], to chyba właśnie znicz oznacza :-)

Data: 2011-11-15 22:54:43
Autor: porterhouse
żart Wrony

Amerykanie się nabujają z Polskiego Sculego.

Nie Amerykanie tylko jeden komik, ktorego zawodem jest nabijanie sie z
prezydentow, zon prezydentow, wydarzen, wszystkiego. Jak ciebie to denerwuje
to tylko swiadczy ze jestes prowinjalnym, zakompleksialym Polakiem ktory tylko
szuka pretekstow aby sie obrazac. Zamiast produkowac dume narodowe wyprodukuj
cos pozytecznego czym rozslawisz Polske.

Data: 2011-11-16 00:07:24
Autor: Serb
żart Wrony
to tylko swiadczy ze jestes prowinjalnym, zakompleksialym Polakiem ktory tylko

czuje że należysz do tych "parjotów" którzy namawiają Niemców by pluli na Polski mundur....

Data: 2011-11-16 09:05:56
Autor: vari
żart Wrony
[...]

Uproszczenie.
Nie można nabijać się ze wszystkiego bo jest się właśnie "prowincjonalnym zakompleksionym" czlowiekiem, często o manii swej wyższości cywilizacyjnej (nawet wśród swoich).
Jeśli do tego ma się wyższe wykształcenie (często TYLKO papier i zero umiejetności) bywa się na także wykształciuchem.
vari

Data: 2011-11-16 00:59:20
Autor: skippy
żart Wrony
[...]

to debil i ciężko protestować

Data: 2011-11-16 06:48:21
Autor: Serb
żart Wrony
to debil i ciężko protestować

za taką obelge na Kapitana nie od niejednego z nas, lotników  byś dostał w pysk

Data: 2011-11-16 21:46:34
Autor: Adrian
żart Wrony

Użytkownik "Serb"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j9vir6$aah$1@news.onet.pl...

to debil i ciężko protestować

za taką obelge na Kapitana nie od niejednego z nas, lotników  byś dostał w
pysk

miał na mysli debila komika - stad trud protestu rozbije sie o jego durna lepetyne - nic nie zrozumie

Data: 2011-11-16 23:21:41
Autor: skippy
żart Wrony

Użytkownik "Serb" <Serb1978@wp.pl> napisał w wiadomości news:j9vir6$aah$1news.onet.pl...
>to debil i ciężko protestować

za taką obelge na Kapitana nie od niejednego z nas, lotników  byś dostał w
pysk

przecież pisałem o tym komiku
odwaliło ci?

Data: 2011-11-17 09:45:05
Autor: Itaar
żart Wrony
W dniu 2011-11-16 23:21, skippy pisze:

przecież pisałem o tym komiku
odwaliło ci?

Permanentnie. To Kolina.

Data: 2011-11-17 12:03:44
Autor: Michał Grzelak
żart Wrony
W dniu 2011-11-17 09:45, Itaar pisze:

Permanentnie. To Kolina.

Nie chwytam aluzji
O nią chodziło?
http://www.kolina.pl/

M..M

Data: 2011-11-17 14:57:21
Autor: KiloSierra
Ĺźart Wrony
W dniu 11/11/17 12:03, Michał Grzelak pisze:
[...]

nie

http://www.google.pl/search?q=troll+kolina&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a

Data: 2011-11-17 19:47:27
Autor: kw
żart Wrony
to co zrobił Kpt. Wrona na pewno zasługuje na słowa uznania , ale uwazam że porównywanie tego co zrobił do lądowania na Hudson to troche przesada.
Zresztą sam Kpt.Wrona mówił na konferencji że tak naprawdę nie był to jakiś mega wyczyn , silniki pracowały , podejscie normalne , samo przyziemienie w którym chodziło po prostu o to żeby zrobić to mozliwie gładko co dla każdego pilota latającego kilka lat na swoim typie nie jest też niczym niezwykłym , nawet bez podwozia.Zauważcie że przyziemienie samolotu pasazerskiego z podwoziem a bez to różnica w wyrównaniu zaledwie nie wiem metr może dwa więc jak ktoś jest wlatany w typ potrafi wyczuć tą różnicę i posadzić samolot gładko.
Nie bije odemnie zazdrość czy coś takiego tylko tak po prostu no umowmy się jakieś ekstra trudne to nie było a to że po przyziemienu nie zrobili cyrkla to już chyba po prostu dużo szczęścia mieli , dopóki samolot miał prędkość ster kier i lotki były na tyle skuteczne zeby już na brzuchu utrzymać samolot w osi i skrzydła w poziomie a później to nie mieli wpływu już na nic - szczescie

Data: 2011-11-18 03:45:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
żart Wrony

"kw" ja3kre$o9q$1@news.onet.pl

[...]

Nie chcę Cię martwić, ale od dawna samoloty potrafią latać (w tym i lądować)
nawet bez Wron. :) Chyba nawet sam Wrona zauważył, że to nie on lądował, ale
automagia. :)

Nie bije odemnie

A odekogo? :)

zazdrość czy coś takiego tylko tak po prostu no umowmy się jakieś ekstra trudne to nie było a to że po przyziemienu nie zrobili cyrkla to już chyba po prostu dużo szczęścia mieli , dopóki samolot miał prędkość

Jakiś czas temu dowiedziałem się o tym, że samoloty teraz mogą lądować
bezpiecznie bez podwozia. :) I pragnąłem zobaczyć to coś. :) I Wrona
potwierdza -- te samoloty SĄ przystosowane do takiego lądowania. :)

Tylko niech mi nikt nie zarzuca, że jestem jak Dyzma, który
chce zobaczyć cios, po którym wypadają wszystkie zęby. :)
Nie modliłem się, nie prosiłem usilnie Boga -- ot, po prostu chciałem nie ominąć. :)

[...]

Natomiast wodowanie nie było wspomagane żadnymi ILSami. :)

żart Wrony