żart Wrony

Data: 2011-11-17 19:47:27
Autor: kw
żart Wrony
to co zrobił Kpt. Wrona na pewno zasługuje na słowa uznania , ale uwazam że porównywanie tego co zrobił do lądowania na Hudson to troche przesada.
Zresztą sam Kpt.Wrona mówił na konferencji że tak naprawdę nie był to jakiś mega wyczyn , silniki pracowały , podejscie normalne , samo przyziemienie w którym chodziło po prostu o to żeby zrobić to mozliwie gładko co dla każdego pilota latającego kilka lat na swoim typie nie jest też niczym niezwykłym , nawet bez podwozia.Zauważcie że przyziemienie samolotu pasazerskiego z podwoziem a bez to różnica w wyrównaniu zaledwie nie wiem metr może dwa więc jak ktoś jest wlatany w typ potrafi wyczuć tą różnicę i posadzić samolot gładko.
Nie bije odemnie zazdrość czy coś takiego tylko tak po prostu no umowmy się jakieś ekstra trudne to nie było a to że po przyziemienu nie zrobili cyrkla to już chyba po prostu dużo szczęścia mieli , dopóki samolot miał prędkość ster kier i lotki były na tyle skuteczne zeby już na brzuchu utrzymać samolot w osi i skrzydła w poziomie a później to nie mieli wpływu już na nic - szczescie
Użytkownik "Serb" <Serb1978@wp.pl> napisał w wiadomości news:j9ukg6$i9p$1news.onet.pl...
Amerykanie się nabujają z Polskiego Sculego.
http://deser.pl/deser/1,111857,10638917,Amerykanski_komik_zartuje_z_kpt__Wrony__Polonia_oburzona.html

Zaprotestujmy solidarnie. Wpisujćie mista

[i] Białobrzegi

Serb

Data: 2011-11-18 03:45:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
żart Wrony

"kw" ja3kre$o9q$1@news.onet.pl

[...]

Nie chcę Cię martwić, ale od dawna samoloty potrafią latać (w tym i lądować)
nawet bez Wron. :) Chyba nawet sam Wrona zauważył, że to nie on lądował, ale
automagia. :)

Nie bije odemnie

A odekogo? :)

zazdrość czy coś takiego tylko tak po prostu no umowmy się jakieś ekstra trudne to nie było a to że po przyziemienu nie zrobili cyrkla to już chyba po prostu dużo szczęścia mieli , dopóki samolot miał prędkość

Jakiś czas temu dowiedziałem się o tym, że samoloty teraz mogą lądować
bezpiecznie bez podwozia. :) I pragnąłem zobaczyć to coś. :) I Wrona
potwierdza -- te samoloty SĄ przystosowane do takiego lądowania. :)

Tylko niech mi nikt nie zarzuca, że jestem jak Dyzma, który
chce zobaczyć cios, po którym wypadają wszystkie zęby. :)
Nie modliłem się, nie prosiłem usilnie Boga -- ot, po prostu chciałem nie ominąć. :)

[...]

Natomiast wodowanie nie było wspomagane żadnymi ILSami. :)

żart Wrony