zarysowanie - jaka pasta

Data: 2010-05-11 18:25:54
Autor: h1n1
zarysowanie - jaka pasta
Zarysowałem delikatnie przód auta. Bark wgnieceń, jedynie na warstwie lakieru została obca materia, którą normalnie nie można zetrzeć ("weszła" w lakier). Wiem, że istnieją pasty, aby zretuszować tego typu "wady".
Czego szukać na rynku i w jaki sposób dobrać kolor pasty, aby był jednolity z lakierem?
Pojazd to Opel Vectra C (kombi). __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5105 (20100511) __________

Data: 2010-05-11 17:27:53
Autor: Waldek Godel
zarysowanie - jaka pasta
Dnia Tue, 11 May 2010 18:25:54 +0200, h1n1 napisał(a):

[...]

Szukaj fachowca, to wymaga więcej zachodu niż prawidłowe ustawienie
własnego komputera, żeby nie wysyłał spamu - a na tym poległeś.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-05-11 18:41:55
Autor: Janusz Pabłocki
zarysowanie - jaka pasta
> W dniu 2010-05-11 18:27, Waldek Godel pisze:
Szukaj fachowca,
Ty dość długo szukasz i jakoś bez pozytywnego rezultatu.

to wymaga więcej zachodu niż prawidłowe ustawienie
własnego komputera
Nie komputera tylko programu.

> żeby nie wysyłał spamu - a na tym poległeś.
Ty też poległeś.
Bloga sobie załóż i tam przemycaj te swoje złote myśli.

--
Janusz

Data: 2010-05-11 18:46:09
Autor: Filip KK
zarysowanie - jaka pasta
W dniu 2010-05-11 18:25, h1n1 pisze:
[...]

Tempo i szmatka. Nie używaj wiertarki i filcu. Rób to ręcznie.

Data: 2010-05-11 18:58:52
Autor: Michał Gut
zarysowanie - jaka pasta
ja uzywalem skutecznie specyfiku carplan do regeneracji lakieru metalicznego

potem zawoskujesz i wio

Data: 2010-05-11 19:07:38
Autor: bosskg
zarysowanie - jaka pasta
Użytkownik "h1n1" <h1n1@wp.pl> napisał w wiadomości news:hsc0h1$qui$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Ja używałem do rys Automax i byłem miło zaskoczony. Daje rade lepiej niż Tempo.

Krzysiek

Data: 2010-05-12 17:43:29
Autor: Filip KK
zarysowanie - jaka pasta
W dniu 2010-05-11 19:07, bosskg pisze:

Ja używałem do rys Automax i byłem miło zaskoczony. Daje rade lepiej niż
Tempo.

Zwłaszcza, że to to samo :D

Data: 2010-05-12 20:48:56
Autor: Lewis
zarysowanie - jaka pasta
Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hseibd$11f$1news.task.gda.pl...
W dniu 2010-05-11 19:07, bosskg pisze:
Ja używałem do rys Automax i byłem miło zaskoczony. Daje rade lepiej niż
Tempo.
Zwłaszcza, że to to samo :D

Bzdura.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-05-12 23:31:24
Autor: Filip KK
zarysowanie - jaka pasta
W dniu 2010-05-12 20:48, Lewis pisze:

Ja używałem do rys Automax i byłem miło zaskoczony. Daje rade lepiej niż
Tempo.
Zwłaszcza, że to to samo :D

Bzdura.

Przedstaw składy obu past.

Data: 2010-05-12 23:53:59
Autor: Lewis
zarysowanie - jaka pasta
Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hsf6nn$5hq$6news.task.gda.pl...
[...]

Pierwsza zasadnicza różnica,
Tempo to pasta z woskiem, automax nie.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-05-13 11:10:08
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
zarysowanie - jaka pasta
Lewis pisze:
[...]

Zależy która Tempo. Ta produkcji Druhemy? Czy ta z K2?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-05-11 19:10:14
Autor: Lewis
zarysowanie - jaka pasta

[...]

Pasta Automax, kupisz za max 4zł, szmatka w dłoń i do dzieła.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)