zarządca budynków może wszystko [długawe]

Data: 2009-12-13 14:26:49
Autor: SzalonyKapelusznik
zarządca budynków może wszystko [długawe]
On 13 Gru, 21:46, <no...@notax.pl> wrote:

- powiadomiony w sierpniu Zarządca, mota się kręci, wskazuje na różne źródła
przecieku. Nie chce podjąć decyzji w sprawie- bo wizualną zrobił .. A jest to
konieczne(?), aby wystąpić o odszkodowanie. A woda cieknie...

pozdrawiam
notax

Mozna to rozwinac? Z tego co wiem to ubezpieczalnia sama wysyla osob
do oceny/wyceny. Najlepiej zrobic samemu zdjecie, film i nagrac na
plytke dla rzeczoznawcy.
Chyba ze mieszkanie nie jest ubezpieczone a jedynie budynek. To wtedy
problem sie komplikuje bo trzeba by znac tresc umowy.
Mnie zalewal sasiad, srednio 2 3 razy w tygodniu. On sam zapieral sie
ze to nie jego wina, administracja powiedziala ze w sumie to nie ich
problem tylko lokator musi sam naprawic i jak naprawi i dalej bedzie
cieklo to oni sie zainteresuja. Wystarczylo napisac pismo do
administracji i d/w lokatorow mieszkajaych nademna ze bedzie
przeprowadzony remont i badanie pionu, wody nie bedzie 4 dni a
rachunek zostanie wystawiony temu po czyjej stronie jest wina. Pismo
zlozylem w administacji w czwartek i wtedy przekazlem tez sasiadom w
poniedzalek przyszla ekipa z administracji sprawdzac piony i ekipa do
sasiad skuwa mu kafelki ktorymi sobie przykryl rury w lazience.

Data: 2009-12-14 07:04:40
Autor:
zarządca budynków może wszystko [długawe]

Mozna to rozwinac? Z tego co wiem to ubezpieczalnia sama wysyla osob
do oceny/wyceny. Najlepiej zrobic samemu zdjecie, film i nagrac na
plytke dla rzeczoznawcy.

chciałem napisać w miare zwięzłej formie. Było zgłoszenie do ubezpieczyciela budynku, ale w związku z tym, że Zarządca zmieniał zdanie o źródle zalewania tj. częsciw wspólne/sąsiad nr 1/ sąsiad nr 2 to oni nie chcieli wypłacić (i się  temu nie dziwie).

pozdrawiam
notax

Data: 2009-12-14 03:21:27
Autor: SzalonyKapelusznik
On 14 Gru, 07:04, <no...@notax.pl> wrote:
Mozna to rozwinac? Z tego co wiem to ubezpieczalnia sama wysyla osob
do oceny/wyceny. Najlepiej zrobic samemu zdjecie, film i nagrac na
> [...]

Sprawdz umowe z zarzadca. Powinny byc tam punkty o remontach nagłych/
pilnych lub o odpowiedzialnosci za naprawy. Jesli o tym nie mowi to
znaczy ze te zapisy beda w ustawie o ochronie praw lokatorów,
mieszkaniowym zasobie gminy lub w kodeksie budowlanym. Za sam remont
wynikajacy z niedbalstwa zarzadcy, zarzadca ma zwrocic pieniadze. Za
remont instalacji ktora powinien sprawdzac raz na rok tez powinien ci
zwrocic.

zarządca budynków może wszystko [długawe]