zarządca budynków może wszystko [długawe]

Data: 2009-12-17 12:36:52
Autor: Jackare
zarządca budynków może wszystko [długawe]
Użytkownik <notax@notax.pl> napisał w wiadomości news:hg3jqp$h52$1inews.gazeta.pl...
Postaram się krótko opisać sprawę:

- sąsiad zalewa mi mieszkanie. Zrobiłem test, zakręciłem u siebie wodę., poczekałem, aż puści On u siebie. Parę minut p óźniej - u mnie ze ściany sączy się woda z mojej ściany;

- poszedłem do sąsiada pogadać, aby sprawie zaradzić. Niestety sąsiad ma to gdzieś i nawet nie chcę powtórzyć wspólnie "eksperymentu".

- powiadomiony w sierpniu Zarządca, mota się kręci, wskazuje na różne źródła przecieku. Nie chce podjąć decyzji w sprawie- bo wizualną zrobił . A jest to konieczne(?), aby wystąpić o odszkodowanie. A woda cieknie...

- od około 2 tygodni żona każdego ranka zbiera wiadro wody z podłogi. Powiadomiłem o tym (o większym przecieku oczywiście) Zarządce, ale nic nie zrobił. Żadnego kroku w celu rozwiązania sprawy.

   Proszę o pomoc co mam jeszcze zrobić, aby przymusić Zarządce do wykonania swojego zadania. Nie boję się sytuacji, że tylko z mojej łazienki da się usunąć usterkę, ale nie widzę potrzeby płacić nie za swoje usterki. Zarządca wyraźnie chce zmęczyć materiał tak, aby rozeszło się po kościach.

Mam jak na razie trzy pomysły:

- mają jakieś tam ISO, może próbować im je odebrać? Donieść gdzieś, ale gdzie?

- straszyć odbiorem licencji?

- w mojej piwnicy jest zawór do wody na cały budynek (stare budonictwo a współnocie nie chciało się przebudować). W ostateczności (np. przy wyjeździe na dłuższy czas np. święta bożego narodzenia) zakręcę ten zawór - oczywiście ostrzegająć zarządce, że nie zrobił nic, aby usunąć usterkę i awaryjnie muszę dopływ wody zamknąć. Wiem, że wkur... to sąsiadów, ale co zrobić? Jaka kara mi grozi za taki czyn? Grzywna z 1500 zł? Bo jeśli gdzieś tyle to się opłaca za te przejścia.

Proszę o POMOC.

-- pozdrawiam
notax

Opisać całą sytuację w piśmie do PINB i wysłać pismo tam i kopię do zarządcy.
Zarządcę pisemnie wzywać do usunięcia awarii- dwa razy w tygodniu.
--
Jackare

zarządca budynków może wszystko [długawe]